کد خبر : 1191
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
203 views

سرخی گوجه از عرضه، زردی مردم از قیمت!/نرخ 15 هزار تومانی میوه خجالتی در بازار مازندران

سرخی گوجه از عرضه، زردی مردم از قیمت!/نرخ 15 هزار تومانی میوه خجالتی در بازار مازندران

به گفته رئیس انجمن گوجه‌کاران کشور، با توجه به کم‌آبی و کشت معدود، اگر قیمت گوجه در این روزها به ۲٠ هزار تومان هم برسد معقول است؛ این در حالی است که قیمت گوجه در مازندران در میادین تا ۱۰ هزارتومان و در خرده فروشی ها تا ۱۵ هزار تومان نیز رسیده است! به گزارش

به گفته رئیس انجمن گوجه‌کاران کشور، با توجه به کم‌آبی و کشت معدود، اگر قیمت گوجه در این روزها به ۲٠ هزار تومان هم برسد معقول است؛ این در حالی است که قیمت گوجه در مازندران در میادین تا ۱۰ هزارتومان و در خرده فروشی ها تا ۱۵ هزار تومان نیز رسیده است!

به گزارش تیتر شمال؛ سعید محمدی، رئیس انجمن گوجه‌کاران کشور طی گفت‌وگویی اظهار کرد: کم‌آبی باعث کشت معدود گوجه و در نهایت افزایش ۳٠ تا ۴٠ درصدی قیمت آن در پانزده روز گذشته شده است.

وی افزود: با توجه به کم‌آبی و کشت معدود، اگر قیمت گوجه در این روزها به ۲٠ هزار تومان هم برسد معقول است. گوجه فرنگی با توجه به برند محصول در میادین تره‌بار تهران ۴ تا ۷ هزار تومان و در مغازه‌ها ۱٠ تا ۱۳ هزار تومان عرضه می‌شود.

رئیس انجمن گوجه‌کاران کشور، خاطرنشان کرد: تا ۱٠ روز دیگر کشت گوجه فرنگی افزایش پیدا کرده و قیمت گوجه روندی کاهشی خواهد داشت.

بنا بر مشاهدات میدانی خبرنگار ما، قیمت گوجه در مازندران در میادین تا ۱۰ هزارتومان و در خرده فروشی ها تا ۱۵ هزار تومان نیز رسیده است!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.