کد خبر : 1247
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
198 views

افزایش نسبی دمای مازندران طی هفته جاری/احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد

افزایش نسبی دمای مازندران طی هفته جاری/احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران، گفت: رفته رفته شاهد افزایش نسبی دمای استان طی هفته جاری خواهیم بود و هر چه به آخر هفته نزدیک‌تر شویم این پایداری هوا بیشتر خواهد شد و البته احتمال بارش، کم خواهد بود. به گزارش تیتر شمال؛ احمد اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص آخرین

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران، گفت: رفته رفته شاهد افزایش نسبی دمای استان طی هفته جاری خواهیم بود و هر چه به آخر هفته نزدیک‌تر شویم این پایداری هوا بیشتر خواهد شد و البته احتمال بارش، کم خواهد بود.

به گزارش تیتر شمال؛ احمد اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص آخرین وضعیت آسمان استان طی هفته پیش رو، اظهار کرد: از امروز تا روز دوشنبه، به ویژه در نوبت عصر شاهد افزایش ابر به خصوص در ارتفاعات خواهیم بود.

وی افزود: طی این مدت، رگبار و رعد وبرق پراکنده در ارتفاعات، درو از انتظار نیست.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران، خاطرنشان کرد: از لحاظ دمایی نیز طی نیمه نخست این هفته به نسبت روزهای گذشته کمی افزایش دما خواهیم داشت؛ البته خیلی گرم نه اما یک افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.

اسدی بیان کرد: برای نیمه دوم این هفته، هوا کمی پایدارتر است و شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری خواهیم بود؛ البته احتمال بارش خیلی کم خواهد بود.

وی عنوان کرد: در مجموع از نیمه دوم این هفته به بعد شاهد روند آفتابی آسمان استان خواهیم بود و به نسبت شاهد افزایش نسبی دما خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران، متذکر شد: خوشبختانه طی روزهای اخیر، بارندگی‌های خوبی را داشتیم و به نسبت این موقع از سال، می‌توان گفت که بارش‌های خوبی را داشتیم.

اسدی گفت: در مجموع نسبت به دوره آماری استان، از ابتدای فصل زراعی تا پایان تیرماه امسال 19 درصد کاهش بارش داشتیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.