کد خبر : 1358
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
154 views

مراکز درمانی مازندران به کپسول اکسیژن نیاز دارند/ برنامه‌ریزی برای برپایی بیمارستان‌های صحرایی

مراکز درمانی مازندران به کپسول اکسیژن نیاز دارند/ برنامه‌ریزی برای برپایی بیمارستان‌های صحرایی

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه مراکز درمانی مازندران نیاز به کپسول‌های اکسیژن دارند، گفت: دادستانی و دستگاه‌های اجرائی در این زمینه ورود پیدا کردند. به گزارش تیتر شمال؛  علی بابایی‌کارنامی در ارتباط با پیگیری‌های انجام شده برای رفع نیازهای درمانی مازندران برای مقابله با کرونا، اظهار کرد: مقام

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه مراکز درمانی مازندران نیاز به کپسول‌های اکسیژن دارند، گفت: دادستانی و دستگاه‌های اجرائی در این زمینه ورود پیدا کردند.

به گزارش تیتر شمال؛  علی بابایی‌کارنامی در ارتباط با پیگیری‌های انجام شده برای رفع نیازهای درمانی مازندران برای مقابله با کرونا، اظهار کرد: مقام معظم رهبری دستور ویژه دادند که مسؤولان اجرایی به صورت ویژه در زمینه تامین دارو، تزریق واکسن و اقدامات لازم برای تعطیلی کشور تصمیمات مناسبی اتخاذ کنند.

وی در ارتباط با کمبود‌ها و مشکلاتی که در بیمارستان‌های استان مازندران وجود دارد، تصریح کرد: وضعیت تامین دارو تا حدودی ساماندهی شده است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلاتی که مراکز درمانی برای تامین اکسیژن داشتند، گفت: دادستان مرکز مازندران در این حوزه ورود پیدا کرده و مشکلات در این حوزه همچنان باقی است.

وی اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده وضعیت دارو از حالت نگران کننده روزهای گذشته خارج شده است.

بابایی درباره وضعیت تخت‌های مراکز درمانی، گفت: حضور نیروهای مسلح برای ایجاد بیمارستان‌های صحرایی می‌تواند اقدام ارزشمند تلقی شود که حجم مراجعات و دسترسی مردم به دارو را تا حدود بسیار زیادی ساماندهی می‌کند.

وی ادامه داد: خدمات نیروهای مسلح در هر شهرستان تحت عنوان پدافند غیر عامل گسترش می‌یابد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در پاسخ به این سؤال که چرا بیمارستان‌های صحرائی در استان مازندران زودتر از این قرار گرفتن در مشکلات ایجاد نشده است، افزود: این موضوع بستگی به پیگیری مسؤولان اجرایی هر شهر داشت که در این شرایط بنده قصد انتقاد از کارکردها ندارم اگرچه حرف‌های زیادی برای گفتن است./ فارس مازندران

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.