کد خبر : 1419
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
145 views

اسدی: آخرین پیش‌بینی وضعیت جوی مازندران طی هفته جاری/ آغاز و پایانی گرم و میانه‌ای صاف و نیمه ابری

اسدی: آخرین پیش‌بینی وضعیت جوی مازندران طی هفته جاری/ آغاز و پایانی گرم و میانه‌ای صاف و نیمه ابری

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران با بیان اینکه وضعیت جوی استان مازندران طی امروز و فردا با تداوم هوای گرم و شرجی همراه است؛ گفت: در روزهای میانی هفته از شدت دما کاسته خواهد شد و شاهد بارش‌های رگباری در برخی از نقاط استان خواهیم بود.   به گزارش تیتر شمال؛ احمد

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران با بیان اینکه وضعیت جوی استان مازندران طی امروز و فردا با تداوم هوای گرم و شرجی همراه است؛ گفت: در روزهای میانی هفته از شدت دما کاسته خواهد شد و شاهد بارش‌های رگباری در برخی از نقاط استان خواهیم بود.

 

به گزارش تیتر شمال؛ احمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص پیش‌بینی وضع هوای استان مازندران در چند روز آینده اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران طی امروز و فردا با تداوم هوای گرم و شرجی همراه است.

وی افزود: البته در روزهای میانی هفته از  شدت دما کاسته خواهد شد و شاهد بارش‌های رگباری در برخی از نقاط استان خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران، خاطرنشان کرد: احتمال بارش باران در پایان هفته تنها در ارتفاعات به صورت رگباری محتمل است اما بارش باران به معنای بارندگی‌های مرسوم نداریم.

اسدی ادامه داد: آسمان استان طی روز جاری، صاف تا نیمه ابری، همراه با تداوم هوای گرم و شرجی است و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب با رشد ابر، وزش باد و در ارتفاعات و غرب استان با رگبار و رعدوبرق پراکنده همراه خواهد بود.

وی بیان کرد: بیشینه دما در مناطق غربی (رامسر تا نور) بین 30 تا 33 و در مناطق مرکزی و شرقی بین 33 تا 37 درجه سلسیوس، گزارش شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران، عنوان کرد: آسمان استان برای فردا یکشنبه تا چهارشنبه، صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش شدت دما پیش‌بینی می‌شود و انتظار می‌رود از بعدازظهر و اوایل شب با افزایش ابر به‌ویژه در ارتفاعات استان با رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد، همراه باشد.

اسدی اعلام کرد: آسمان استان برای روزهای پایانی هفته، پنج‌شنبه و جمعه، صاف تا نیمه ابری، همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما پیش بینی می‌شود و انتظار می‌رود  بیشینه دما در مناطق غربی (رامسر تا نور) به بین 29 تا 32 و در مناطق مرکزی و شرقی به بین 32 تا 36 درجه سلسیوس، برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.