کد خبر : 1495
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹
142 views

انصارالحسینی:هفته دولت ۲۰ طرح در سوادکوه شمالی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

انصارالحسینی:هفته دولت ۲۰ طرح در سوادکوه شمالی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

فرماندار سوادکوه شمالی گفت: به مناسبت هفته دولت ۱۸ طرح در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۲ طرح نیز آغاز می‌شود. به گزارش تیتر شمال؛ سید محمد انصارالحسینی روز یکشنبه در گفت‌وگویی اظهار کرد: در هفته دولت ۱۸ طرح با بیش از ۴۴۰ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال اعتبار در این شهرستان

فرماندار سوادکوه شمالی گفت: به مناسبت هفته دولت ۱۸ طرح در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۲ طرح نیز آغاز می‌شود.

به گزارش تیتر شمال؛ سید محمد انصارالحسینی روز یکشنبه در گفت‌وگویی اظهار کرد: در هفته دولت ۱۸ طرح با بیش از ۴۴۰ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال اعتبار در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در این هفته پل منگل نیز با صرف اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد و مشکل تردد ساکنان این روستا و روستاهای اطراف رفع خواهد شد.

پل منگل چهارم اردیبهشت ماه 1398 بر اثر بارندگی های شدید و طغیان رودخانه فروریخته بود.

فرماندار سوادکوه شمالی از افتتاح فاز سوم پروژه مسکن مهر و مسکن محرومان این شهرستان نیز خبر داد و افزود: علاوه بر طرح‌هایی که در این هفته به بهره‌برداری می‌رسند، عملیات اجرایی ۲ طرح عمرانی با اعتبار پیش‌بینی شده دو میلیارد ریال نیز آغاز می‌شود.

انصارالحسینی مهم‌ترین طرح این شهرستان که در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد را افتتاح شرکت آمین کاغذ سنگی اعلام کرد و گفت: این پروژه با اعتبار حدود ۳۰۰ میلیارد ریال به مرحله بهره‌برداری رسید که از این میزان ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات و مابقی آورد شخصی است.

به گفته فرماندار سوادکوه شمالی با افتتاح این پروژه برای ۴۵ نفر شغل ایجاد می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: یک واحد پذیرایی نیز در ۲ طبقه و فضایی به مساحت ۴۰۰ متر مربع با صرف اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال نیز به بهره‌برداری می‌رسد./ایرنا

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.