کد خبر : 1510
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
139 views

محسنی بندپی: وزرای کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم باتجربه هستند

محسنی بندپی: وزرای کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم باتجربه هستند

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی درباره کابینه پیشنهادی دولت گفت: بیشتر کابینه پیشنهادی از وزن، دانش و تجربه کافی برای تصدی کرسی وزارتخانه ها برخوردار هستند. به گزارش تیتر شمال؛ محمدعلی محسنی بندپی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به جمع بندی رئیس دولت و معرفی وزاری پیشنهادی

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی درباره کابینه پیشنهادی دولت گفت: بیشتر کابینه پیشنهادی از وزن، دانش و تجربه کافی برای تصدی کرسی وزارتخانه ها برخوردار هستند.

به گزارش تیتر شمال؛ محمدعلی محسنی بندپی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به جمع بندی رئیس دولت و معرفی وزاری پیشنهادی اظهار کرد: تقریبا حدود ۷۰ درصد کابینه پیشنهادی از وزن، دانش و تجربه کافی برای تصدی کرسی وزارتخانه ها برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه ۲۰ تا ۳۰ درصد وزرای پیشنهادی را باید با تعمق و بررسی بیشتری به وضعیتشان بپرداریم، افزود: امیدواریم آنچه صلاح مردم و برای توسعه کشور مطلوب است را شاهد باشیم و باید صبر کنیم تا وزرای پیشنهادی از برنامه هایشان در کمیسیون های تخصصی دفاع کنند.

محسنی بندپی یادآور شد: باید منتظر باشیم همکاران در کمیسیون های تخصصی به ارزیابی برنامه های وزرای پیشنهادی بپردازند و زودتر کابینه تشکیل شود.

عضو کمیسیون بهداشت به وضعیت کرونا اشاره کرد و گفت: این ویروس با سویه های جدید بروز کرده است ولی یکپارچگی در تصمیم گیری شبیه دولت های مختلف برای کمک به نظام سلامت را در کشور شاهد نیستیم.

وی با بیان اینکه ۲۵ درصد حفظ و ارتقای سلامت جامعه برعهده وزارت بهداشت است، ادامه داد: طی ۱۸ ماه گذشته همکارات وزارت بهداشت از تمام توان خود استفاده کردند.

محسنی یادآور شد: ۷۵ درصد حفظ سلامت به عهده دستگاه های دیگر است و تا زمانی که دستگاه های دیگر پای کار نیایند نمی توان در مهار بیماری توفیق داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.