کد خبر : 1547
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
122 views

آزاد: آغاز عملیات اجرایی احداث ترمینال جدید فرودگاه رامسر

آزاد: آغاز عملیات اجرایی احداث ترمینال جدید فرودگاه رامسر

فرماندار رامسر با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث ترمینال جدید فرودگاه این شهرستان گفت: برای اجرای این طرح که در راستای طرح توسعه فرودگاه رامسر است ۴۵ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است. به گزارش تیتر شمال؛ محمد آزاد در آستانه هفته دولت در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با

فرماندار رامسر با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث ترمینال جدید فرودگاه این شهرستان گفت: برای اجرای این طرح که در راستای طرح توسعه فرودگاه رامسر است ۴۵ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

به گزارش تیتر شمال؛ محمد آزاد در آستانه هفته دولت در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با هفته دولت ۲۰ طرح عمرانی وخدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۲۶ میلیارد و ۷۰۴ میلیون تومان در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

آزاد افزود: علاوه برافتتاح طرح های مخابراتی روستاهای گاو رمک، پتک و جلو و جواهرده ، در حوزه راهداری و حمل نقل جاده ای آسفالت روستاهای زرودک، نمکدره،لتر، لترنسا، میانلات، چورته و گلین از روستاهای بخش دالخانی رامسر و بخشی از روستاهای بخش جواهرده هم در در طول هفته دولت به بهره برداری خواهد رسد.

فرماندار رامسر گفت: همچینن خوابگاه ورزشی و زمین ساحل فوتبال از دیگر طرح قابل افتتاح در این شهرستان است.

آزاد بهره برداری از دبیرستان شبانه روزی حاج حسین احمدنژاد و دبستان دخترانه مهدیه ، و نصب کابلهای خود نگهدار شرکت توزیع برق از جمله طرح های قابل افتتاح در هفته دولت است.

این مسئول خاطر نشان کرد که در این هفته همچنین پیاده رو سازی خیابان شهید بهشتی، دیواره سازی رودخانه صفارود،دیواره سازی بخش دیگری از این رودخانه و تغییر سنگ فرش های بلوار تاریخی معلم از سوی شهرداری رامسر به بهره برداری می رسد.

آزاد همچین بهره برداری از مرکز هتل داری و گردشگری اداره کل اموزش فنی و حرفه ای از دیگر طرح های این شهرستان بیان کرد و گفت که علاوه بر این بهره بردای از کانال هدایت آب جهاد کشاورزی اسفالت، جدول، کانال هدایت آب های سطحی و روستایی در این هفته اغاز می شود.

به گفته وی، قرار است چند طرح عمرانی شامل بهسازی و مرمت خیابانهای ، پیاده روسازی ، اسفالت کوچه ها و معابر عمومی شهرداری کتالم و ساداتشهر هم به بهره برداری برسد.

فرماندار رامسر از راه اندازی دستگاه پردازش زباله در سایت کلاکولی این شهر خبرداد و گفت این طرح که از سوی بخش خصوصی اجرایی شده در کاهش تخریب محیط زیست منطقه نقش زیادی ایفا می کند.

آزاد با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث ترمینال جدید فرودگاه رامسر گفت: برای اجرای این طرح که در راستای طرح توسعه فرودگاه رامسر است ۴۵ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.