کد خبر : 1541
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
181 views

یک تمدیدی و یک خرید تازه حاصل تلاش باشگاه نساجی در نقل و انتقالات

یک تمدیدی و یک خرید تازه حاصل تلاش باشگاه نساجی در نقل و انتقالات

مهدی نظری مهاجم نساجی قرارداد خود را با این تیم به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد. به گزارش تیتر شمال؛ مهدی نظری فصل گذشته به دلیل مصدومیت در هفته های ابتدایی از ترکیب نساجی خارج شد. او چند فصلی است که در تیم مازنی حضور دارد. باشگاه نساجی امروز علاوه بر تمدید قرارداد مهدی نظری،

مهدی نظری مهاجم نساجی قرارداد خود را با این تیم به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.
به گزارش تیتر شمال؛ مهدی نظری فصل گذشته به دلیل مصدومیت در هفته های ابتدایی از ترکیب نساجی خارج شد. او چند فصلی است که در تیم مازنی حضور دارد. باشگاه نساجی امروز علاوه بر تمدید قرارداد مهدی نظری، رضا جعفری مهاجم سایپا را هم به خدمت گرفت و پیش از این هم در فاز تهاجمی با امیر حسین باقر پور قرارداد امضاء کرد.

باشگاه نساجی در فصل جاری بر خلاف فصل گذشته قرارداد اکثر بازیکنان فصل گذشته خود را تمدید کرده است و تنها نیما میرزازاد دروازه بان این تیم راهی سپاهان شد و رضا دهقانی هم با تیم پرسپولیس قرارداد امضاء کرد.  جذب بازیکنان جدید از سوی تیم نساجی در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

رضا جعفری مهاجم تیم ملی جوانان در جام جهانی ۲۰۱۷ و مهاجم تیم سایپا پیراهن نساجی را برتن کرد.

ساجی در روزهای اخیر بعد از تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته خود کار خرید بازیکنان جدید را آغاز کرده که رضا جعفری بعد از باقرپور دومین خرید تیم مازنی به حساب می آید.

رضا جعفری در فصول اخیر برای تیم سایپا در لیگ برتر بازی کرده است. او زننده دو گل تیم ملی جوانان در برابر ازبکستان در جام ملت های جوانان در سال ۲۰۱۶ در بحرین بود که موجب شد تیم ملی جوانان بعد از ۱۶ سال به جام جهانی صعود کند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.