کد خبر : 1597
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
186 views

اکبری: پرونده عمارت باغی سیمرغ روی میز دادگاه/نتیجه رسیدگی به اطلاع مردم می‌رسد

اکبری: پرونده عمارت باغی سیمرغ روی میز دادگاه/نتیجه رسیدگی به اطلاع مردم می‌رسد

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: بررسی‌های قضائی درخصوص اینکه مجوزهای صادر شده مربوط به عمارت مجلل در باغ سیمرغ در چه سالی بوده و جریان های اداری درروند ساخت آن همکاری داشتند، ادامه دارد. به گزارش تیتر شمال؛ حجت الاسلام محمد صادق اکبری در خصوص پشت پرده ساختمان مجلل در دل باغات شهرستان سیمرغ واکنش

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: بررسی‌های قضائی درخصوص اینکه مجوزهای صادر شده مربوط به عمارت مجلل در باغ سیمرغ در چه سالی بوده و جریان های اداری درروند ساخت آن همکاری داشتند، ادامه دارد.

به گزارش تیتر شمال؛ حجت الاسلام محمد صادق اکبری در خصوص پشت پرده ساختمان مجلل در دل باغات شهرستان سیمرغ واکنش نشان داد وگفت: پس از رسانه‌ای شدن ساختمان عمارت معروف در شهرستان سیمرغ، بلافاصله به حوزه قضائی شهرستان سیمرغ دستور داده شده که این موضوع را به طور جدی پیگیری کند.

وی افزود: رئیس قوه قضائیه هم پس ازاطلاع از این موضوع، دستور پیگیری بدون فوت وقت و کامل آن را صادر کرده که اکنون ابعاد مختلف آن در حال بررسی و جمع آوری اطلاعات توسط مجموعه قضائی استان است.

مجوزهای ساخت بنا قبل ازسال ۹۰ بود

رئیس کل دادگستری مازندران در پاسخ به این پرسش مبنی براینکه تاکنون چند نفر درارتباط به پرونده ساخت عمارت معروف در شهرستان سیمرغ شناسایی و دستگیر شدند، تصریح کرد، هنوز تعداد افرادی که دستگیر شدند به طورکامل مشخص نیست، اما بررسی‌ها همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام اکبری ادامه داد، البته در بررسی‌های اولیه این پرونده، مشخص شد، که این مجموعه از سال ۹۰ و قبل از آن دارای مجوز بوده و اینکه آیا این مجوزها قانونی صادرشده یا به صورت غیرقانونی ویا با رابطه‌های خلاف قانون و یا سو جریان‌ها و زد وبندهای اداری ومالی انجام شده، بررسی‌ها درجریان است.

وی به شهروندان استان اطمینان خاطر داد، دستگاه قضا در برخورد با هنجارشکنان و افرادی که با استفاده از موقعیت‌های اداری سو استفاده کنند، قاطعانه ایستادگی و برخورد قضائی خواهد کرد و در موضوع مهم ساخت بنای عمارت معروف در شهرستان سیمرغ نیز پس از تکمیل بررسی‌ها، به اطلاع مردم خواهد رسید.

گفتنی است انتشار تصاویری از یک عمارت بزرگ در حال ساخت در دل باغات و مزارع روستای سالدوزکلا در ورودی ملاکلا، بخش تالارپی شهرستان سیمرغ در استان مازندران درهفته گذشته به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی ورسانه ای کشور بازتاب پیدا کرده بود.

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.