کد خبر : 1600
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
183 views

شفیعی: «پاریاو» شهردار جدید کیاکلا شد

شفیعی: «پاریاو» شهردار جدید کیاکلا شد

“رمضان پاریاو “با کسب پنج رای اعضای اسلامی شورای شهر، به عنوان شهردار کیاکلا انتخاب شد. به گزارش تیتر شمال؛ رئیس شورای شهر کیاکلا با بیان اینکه برای انتخاب شهردار با ۱۶ نفر مصاحبه شده است، افزود: طرح ها و برنامه های مختلف توسط نامزدها دریافت شد و در نهایت رمضان پاریاو با ۵ رای

“رمضان پاریاو “با کسب پنج رای اعضای اسلامی شورای شهر، به عنوان شهردار کیاکلا انتخاب شد.

به گزارش تیتر شمال؛ رئیس شورای شهر کیاکلا با بیان اینکه برای انتخاب شهردار با ۱۶ نفر مصاحبه شده است، افزود: طرح ها و برنامه های مختلف توسط نامزدها دریافت شد و در نهایت رمضان پاریاو با ۵ رای اعضای شورای شهر، به عنوان شهردار کیاکلا انتخاب شد.

جواد شفیعی با اعلام اینکه اولویت ما برای انتخاب شهردار رزمه و سابقه کاری بوده است، گفت: پاریاو با ۱۱ سال سابقه مسئولیت شهرداری در شهر پل سفید و ۳ سال معاونت فرماندار در سوادکوه شمالی بهترین گزینه برای شهر کیاکلا بود که به عنوان شهردار انتخاب شده است.

همه اعضای شورای ششم کیاکلا جدید هستند و از شورای پنجم کیاکلا فقط یک عضو توانست در بین اعضای علی‌البدل شورای ششم قرار بگیرد.

کیاکلا یکی از شهرهای استان مازندران مرکز شهرستان سیمرغ است. کیاکلا موطن و زادگاه شهید سرلشگر احمد کشوری , سیمرغ جبهه های جنگ است , نام این شهرستان نیز به پاس رشادت های این شهیدبه سیمرغ نامگذاری شد./ایرنا

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.