کد خبر : 1588
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۰۰
165 views

حسن‌نژاد: تغییر ترکیب منتخبان شوراهای ۳ شهر در مازندران

حسن‌نژاد: تغییر ترکیب منتخبان شوراهای ۳ شهر در مازندران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به تغییر ترکیب اعضای شورای شهرهای کلاردشت، چالوس و امامزاده عبدالله، گفت: تاکنون تغییرات در مورد منتخبان 2 شهر کلاردشت و چالوس اقدام و در مورد شورای شهر امامزاده عبدالله نیز موضوع در دست پیگیری است.   به گزارش تیتر شمال؛  حسین حسن‌نژاد در ارتباط با

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به تغییر ترکیب اعضای شورای شهرهای کلاردشت، چالوس و امامزاده عبدالله، گفت: تاکنون تغییرات در مورد منتخبان 2 شهر کلاردشت و چالوس اقدام و در مورد شورای شهر امامزاده عبدالله نیز موضوع در دست پیگیری است.

 

به گزارش تیتر شمال؛  حسین حسن‌نژاد در ارتباط با تغییر ترکیب اعضای شورای سه شهر مازندران، اظهار کرد: اواخر تیرماه سال جاری و پس از تأیید انتخابات شوراهای شهر کشور، صلاحیت تعدادی از اعضای منتخب شهرهای مازندران تأیید نشد که به همین دلیل برگزاری مراسم تحلیف اعضای شورای شهرهای کلاردشت، چالوس و امامزاده عبدالله صورت نگرفته بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به تغییر ترکیب اعضای شورای شهرهای کلاردشت، چالوس و امامزاده عبدالله، افزود:  تاکنون تغییرات در مورد منتخبان دو شهر کلاردشت و چالوس اقدام و در مورد امامزاده عبدالله نیز موضوع در دست پیگیری است.

گفتنی است اسامی تعدادی از اعضای شورای شهر شهرهای ساری، چالوس، کلاردشت و امامزاده عبدالله (ع) آمل در لیست عدم تأیید صلاحیت قرار داشتند که شوراهای کلاردشت و چالوس با تغییر ترکیب تحلیف شدند و شورای امامزاده‌ عبدالله هنوز قطعی نشده اما مراسم تحلیف شورای شهر ساری با همان اعضای منتخب برگزار شده است./فارس

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.