کد خبر : 1713
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
125 views

اشرافی‌گری مسئولان خیانت به مردم است/گلایه از کم‌کاری برخی ادارات که خروجی ندارند

اشرافی‌گری مسئولان خیانت به مردم است/گلایه از کم‌کاری برخی ادارات که خروجی ندارند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مسئولان امروز باید از بیت المال بترسند، در مقابل حقوقی که می‌گیریم به ارائه خدمت فکر کنیم، سادگی نه اشرافیت نه خوی کاخ نشینی پیدا کردن باید خصوصیت مسئولان باشد. به گزارش تیتر شمال؛ آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسم گرامیداشت هشتم شهریور ماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مسئولان امروز باید از بیت المال بترسند، در مقابل حقوقی که می‌گیریم به ارائه خدمت فکر کنیم، سادگی نه اشرافیت نه خوی کاخ نشینی پیدا کردن باید خصوصیت مسئولان باشد.

به گزارش تیتر شمال؛ آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسم گرامیداشت هشتم شهریور ماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، روز مبارزه با تروریسم و هفته دولت در مسجد بوستان ولایت ساری، اظهار کرد: در بعدازظهر روز بزرگ هشت شهریور ماه عوامل نفاق یک حادثه بزرگی را آفریدند و شهیدان رجایی و باهنر را از ما گرفتند.

نماینده ولی فقیه درمازندران افزود: گرچه نام و یاد رجایی و باهنر و ۱۷ هزار شهیدان ترور کشور و ۱۰۶ شهید ترور مازندران همواره زنده است، که حتی در شرایط کرونایی بزرگداشتشان برگزار شد، اینها فراموش نشدند.

محمدی لائینی خاطرنشان کرد: شهادت قتل افرادی است که در راه خدا کشته شدند، هر جایی که قتلی اتفاق بی‌افتد این سوال مطرح است که چرا این فرد را کشتند؟ ما در رابطه با شهادت شهیدان رجایی و باهنر و یارانش و شهدای دیگر نیز همین سوال را در ذهنمان طرح می‌کنیم، جواب و تحلیل این سوال در هر مورد متفاوت است.

وی گفت: گاهی قتل‌ها در اثر سوتفاهم، کینه، نزاع و مسائل دیگر اتفاق می‌افتد، اما بحث شهادت متفاوت است و تحلیل دیگری دارد، به فرموده پیامبر اکرم(ص) زمانی که تفکر پاکی، فداکاری و ارتباط با ملائکه و ستیز با شیطان در مقابل تفکر گناه و فسق و فجور، حریم و حرمت‌شکنی قرار بگیرد سازشی وجود ندارد.

محمدی لائینی عنوان کرد: یک تفکر همچون تفکر امام حسین (ع) به شهادت ختم می‌شود، داستان شهادت شهدای ترور و تروریست‌ها نیز دو قصه متفاوت است، لیبرال‌ها در این مملکت همچون منافقان خواسته‌ای متفاوتی نسبت به شهید رجایی‌ها داشتند، اینها به اهل بیت (ع) و ولایت متصل بودند، ولی منافقان به دامن کشورهای غربی پناه بردند.

وی اذعان کرد: منافقان ابزار دست شیطان شدند شیطان بزرگ و استکبار جهانی آمریکا شدند، به‌طوری که حتی از حال و روز فرزندانشان آگاه نیستند، نان بخور و نمیر و امنیت مختصری دارند.

محمدی لائینی با بیان اینکه شهید رجایی‌ها رفتند، مهم ادامه تفکر و باور شهدایی است که اینگونه رفتند، تاکید کرد: بهترین انتقام از دشمن تقویت خط فکری این شهدا و آموزش به جوانان است، شعار”  یا لثارات الحسین (ع) ” را باید عملی کنیم، ترویج خضوع و خشوع شهید رجایی که حتی با مقام تغییر نکرد و اصلا برایش ارزشی قائل نبود، مهم است، او مقلد امام راحل و مسئولی مردمی بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: مسئولان امروز باید از بیت المال بترسند، در مقابل حقوقی که می‌گیریم به ارائه خدمت فکر کنیم، سادگی نه اشرافیت نه خوی کاخ نشینی پیدا کردن باید خصوصیت مسئولان باشد، در مملکتی که بخش تولیدات طیورش قوی بود امروز چنان بلائی بر سرش آمده که در خور شان آن نیست.

این مسئول گفت: برخی ادارات عرض و طول فراوان ولی خروجی ضعیفی دارند، کار مردم نباید لنگ بماند، باید افرادی همچون رجایی را روی کار بیاوریم، در انتخابات توجه کنیم که چه کسی را انتخاب می‌کنیم، دولتی مردمی، صادق، جهادی با تفکر انقلابی باید روی کار بیایند نه دولتی که به همسایگان اهمیت می‌دهد، دغدغه زندگی مردم را ندارد، هر چیزی باید پیوست عدالت باشد، مکمل عدالت هم مبارزه با فساد است.

وی اظهار کرد: تفکر و اخلاق حسینی امروز هم در مقابل تفکر یزیدی وجود دارد، اولویت باید ترویج فرهنگ حسین (ع) باشد تا انتقام خون امام حسین (ع) از یزیدیان گرفته شود، برخی پول خرج می‌کنند که به جهنم هدایت شوند واقعا جای شرمندگی دارد، کسی شهید می شود که شهیدانه زندگی کند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.