کد خبر : 1716
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
139 views

شریعت: ۱۱۵میلیارد تومان برای پل روگذر آمل هزینه شده است

شریعت: ۱۱۵میلیارد تومان برای پل روگذر آمل هزینه شده است

فرماندار آمل با تاکید بر تسریع در افتتاح پل و میدان بزرگ روگذر هزار سنگر گفت: تاکنون بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است. علیرضا شریعت از افتتاح ۳۴ طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: برای تکمیل وتجهیز و افتتاح این

فرماندار آمل با تاکید بر تسریع در افتتاح پل و میدان بزرگ روگذر هزار سنگر گفت: تاکنون بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

علیرضا شریعت از افتتاح ۳۴ طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: برای تکمیل وتجهیز و افتتاح این طرح‌ها درمجموع حدود ۴۴ میلیارد تومان هزینه شده و برای ۴۱۵ نفر نیز شغل ایجاد شد.

فرماندار آمل همچنین به روند ساخت پل روگذار میدان هزار سنگر در ورودی شهر آمل که و اهمیت بهره برداری هرچه سریع‌تر آن برای شهرستان اشاره کرد و گفت، این پل روگذر تأثیر بسیار زیادی درکم کردن گروه کور ترافیکی در ورودی شهر آمل به سمت کمربندی محمودآباد، کمربندی تهران وکمربندی بابل ونیز به سمت شهرآمل خواهد شد.

به گفته شریعت، تاکنون بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان برای پل روگذر میدان هزار سنگر آمل هزینه شده وبا وجود آنکه پیمانکار این طرح مطالبات معوقه دارد، اما در روند ساخت آن توقف نداشته است.

وی ادامه داد، خوشبختانه مراحل پایانی ساخت عرشه پل در حال انجام است و پس ازآن میدان و مسیرهای منتهی به پل هوایی به طول حدود ۲ هکتار که یکی از بزرگترین میدان‌های شهری درسطح مازندران نیز هست، توسط شهرداری آمل طراحی و بازپیرایی خواهد شد./مهر

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.