کد خبر : 1734
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹
120 views

شیران:التهاب دارویی در مازندران فروکش کرد

شیران:التهاب دارویی در مازندران فروکش کرد

معاون غذا و داروی علوم پزشکی مازندران گفت: با توزیع سرم و اقلام دارویی در حال حاضر التهاب و کمبود دارویی در استان نداریم. به گزارش تیتر شمال؛ محمدرضا شیران با بیان اینکه خدمات لازم به بیماران کووید در بیمارستان‌ها انجام می‌شود، افزود: تاکنون مشکلی از نظر تهیه سرم و اقلام دارویی در بیمارستان‌ها نداشتیم. وی

معاون غذا و داروی علوم پزشکی مازندران گفت: با توزیع سرم و اقلام دارویی در حال حاضر التهاب و کمبود دارویی در استان نداریم.

به گزارش تیتر شمال؛ محمدرضا شیران با بیان اینکه خدمات لازم به بیماران کووید در بیمارستان‌ها انجام می‌شود، افزود: تاکنون مشکلی از نظر تهیه سرم و اقلام دارویی در بیمارستان‌ها نداشتیم.

وی با اشاره به تکمیل ظرفیت تخت بیمارستان‌ها و افزایش شمار مراجعان برای دریافت خدمات یادآور شد: با پیگیری‌های لازم تلاش شد برخی التهاب ناشی از کمبود دارو وجود دارد، رفع شود.

وی ادامه داد: بیش از یک هفته اکثر شرکت‌های واردکننده سرم، در حال توزیع و عرضه سرم و اقلام دارویی در داروخانه هستند و اکنون التهاب دارویی در استان نداریم.

شیران با بیان اینکه توزیع سرم و دارو طبق سهمیه در استان انجام می‌شود، گفت: شرکت‌های دارویی نمی‌توانند یکدفعه تمامی داروها و سرم‌ها را عرضه کنند و باید به تدریج اقدام به این کار داشته باشند.

معاون غذا و دارو علوم پزشکی مازندران درباره کمبود برخی انواع واکسن کرونا اظهار داشت: سیاستگذار واکسن، وزارت بهداشت بوده و براساس میزان واردات به دانشگاه‌ها سهمیه داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم نگران تزریق واکسن نباشند، گفت: کمیته علمی وزارت بهداشت قرار است جایگزین واکسن‌های تزریق شده اولیه را اعلام کنند و مردم هیچ نگرانی در این بخش نداشته باشند./مهر

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.