کد خبر : 1762
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
120 views

عملیات توسعه ای ترمینال فرودگاه رامسر آغاز شد

عملیات توسعه ای ترمینال فرودگاه رامسر آغاز شد

عملیات توسعه ای ترمینال فرودگاه رامسر طی آئینی شامگاه سه شنبه با حضور استاندار مازندران آغاز شد. به گزارش تیتر شمال؛ برای اجرای کامل طرح توسعه ترمینال فرودگاه رامسر حدود ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است . معاون عملیات فرودگاهی شرکت فروگاه ها و ناوبری هوایی ایران در آئین کلنگ زنی توسعه طرح فرودگاه

عملیات توسعه ای ترمینال فرودگاه رامسر طی آئینی شامگاه سه شنبه با حضور استاندار مازندران آغاز شد.

به گزارش تیتر شمال؛ برای اجرای کامل طرح توسعه ترمینال فرودگاه رامسر حدود ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است .

معاون عملیات فرودگاهی شرکت فروگاه ها و ناوبری هوایی ایران در آئین کلنگ زنی توسعه طرح فرودگاه رامسر گفت : فرودگاه یکی از زیرساخت های مهم توسعه هر شهر و استان به شمار می رود.

مصطفی صفایی با اشاره به موقعیت منطقه ای رامسر به عنوان شهری گردشگر پذیر با آوازه بین المللی افزود: همین موقعیت متمایز شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور را بر آن داشت تا اقدامات توسعه ای خوبی را برای ارتقای کمی و کیفی این فرودگاه را به صورت عملیاتی و مداوم انجام دهد .

این مسئول با اظهار آنکه در سال های اخیر بیش از ۹۰ درصد طرح های فرودگاهی با رورند پیشرفت فیزیکی حدود بیش از ۵۰ درصد به پایان رسید ، ابراز امیدواری کرد :با تامین اعتبار حدود ۴۵۰ میلیارد ریال برای طرح توسعه ترمینال فرودگاه رامسر و احتساب این مبلغ بتوان در آینده حدود ۶۰۰ میلیارد ریال برای توسعه و بهسازی ترمینال قدیم این فرودگاه هزینه کرد.

معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران پیش بینی کرد مدت زمان یکسال آینده این طرح زیرساختی در فرودگاه این شهرستان به سرانجام برسد.

صفایی در مورد روند مراحل اجرایی طرح جامع فروگاه رامسر نیز گفت : پشتیبانی و حمایت های مسئولان شهرستان در تملک زمین در راستای طرح توسعه فرودگاهی و بهبود هرچه بهتر شرائط پرواز بسیار کمک کننده است و ضمن آنکه با تملک اراضی بیشتر بتوان این فرودگاه را به دستگاه کمک ناوبری مجهز کرد./ایرنا

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.