کد خبر : 1808
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
124 views

پلیس‌راه: بهتر بود ممنوعیت‌های کرونایی تا ۲۰ شهریور تمدید می‌شد

پلیس‌راه: بهتر بود ممنوعیت‌های کرونایی تا ۲۰ شهریور تمدید می‌شد

سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه ممنوعیت‌های کرونایی دست‌کم باید تا ۲۰ شهریور ماه تمدید می‌شد، گفت: اگر مسؤولان در این زمینه مدیریت می‌کردند به وضعیت کرونایی استان کمک می‌شد و کماکان هم تاکید پلیس پرهیز از ترددهای غیرضروری است. به گزارش تیتر شمال؛ هادی عبادی درباره آخرین وضعیت آمد و شد خودروها در

سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه ممنوعیت‌های کرونایی دست‌کم باید تا ۲۰ شهریور ماه تمدید می‌شد، گفت: اگر مسؤولان در این زمینه مدیریت می‌کردند به وضعیت کرونایی استان کمک می‌شد و کماکان هم تاکید پلیس پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

به گزارش تیتر شمال؛ هادی عبادی درباره آخرین وضعیت آمد و شد خودروها در محورهای مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در طول محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان بود اما در مبادی ورودی باتوجه به اعمال قانون و برگشت خودروها شاهد توقف ایستگاهی هستیم.

وی افزود: معمولا آخر هفته‌ها میل به سفر بیشتر که در این راستا بحث اعمال محدودیت‌های کرونایی و کنترل خودروها با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

سرپرست پلیس راه مازندران بیان کرد: امروز هم همانند چهارشنبه‌های دیگر شاهد ترافیکی پرحجم در ورودی‌های شمال هستیم که ماموران پلیس مشغول کنترل ورودی‌های مازندران هستند.

این مسؤول به اجرای محدودیت‌های کرونایی در محورهای شمال اشاره کرد و اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح جلوی خودروهای غیربومی بدون مجوز گرفته می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته ۶۲۲ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۵۵۱ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

عبادی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۲هزار و ۴۴۴ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۷۵هزار و ۱۲۹ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

وی در پایان با بیان اینکه ممنوعیت‌های کرونایی دست‌کم باید تا ۲۰ شهریور ماه تمدید می‌شد، خاطرنشان کرد: اگر مسؤولان در این زمینه مدیریت می‌کردند به وضعیت کرونایی استان کمک می‌شد و کماکان هم تاکید پلیس پرهیز از ترددهای غیرضروری است./فارس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.