کد خبر : 1857
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
77 views

جنگل‌های آق‌مشهد ساری به نام سازمان جنگل‌ها سند خورد

جنگل‌های آق‌مشهد ساری به نام سازمان جنگل‌ها سند خورد

مدیرکل دفتر ممیزی و حدنگاری اراضی سازمان جنگل‌ها از صدور سند مالکیت جنگل‌های آق‌مشهد ساری به نام سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به نمایندگی دولت جمهوری اسلامی ایران خبر داد. به گزارش تیتر شمال؛ به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی استان مازندران حوزه ساری، بهمن افراسیابی مدیرکل دفتر ممیزی و حدنگاری اراضی سازمان

مدیرکل دفتر ممیزی و حدنگاری اراضی سازمان جنگل‌ها از صدور سند مالکیت جنگل‌های آق‌مشهد ساری به نام سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به نمایندگی دولت جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش تیتر شمال؛ به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی استان مازندران حوزه ساری، بهمن افراسیابی مدیرکل دفتر ممیزی و حدنگاری اراضی سازمان جنگل‌ها، در پیامی به معاون وزیر و رئیس سازمان جنگل‌ها، از صدور سند مالکیت جنگل‌های آق‌مشهد ساری به نام سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به نمایندگی دولت جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

همچنین به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان جنگلها، امروز مسعود منصور، رئیس این سازمان طی پیامی صدور سند منطقه آق‌مشهد ساری به نام سازمان جنگل‌ها به نمایندگی دولت را به همه محافظان و فعالان منابع‌طبیعی تبریک گفت.

وی در این پیام اظهار کرده است: سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به عنوان متولی حفظ، احیاء، توسعه و بهره‌برداری اصولی و پایدار از منابع‌طبیعی کشور افتخار دارد با تکیه بر نیروهای متعهد و دلسوز خود و به پشتوانه مشارکت و همراهی مردم طبیعت‌دوست، امانتدار عرصه‌های منابع‌طبیعی و انفال بوده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکند.

منصور در ادامه بیان کرده است: از خداوند متعال سپاسگزاری می‌کنم که پیگیری‌های مجدانه همکاران سازمان متبوع و همراهی دستگاه قضا منجر به اخذ سند اراضی منطقه آق‌مشهد ساری به نام سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به نمایندگی دولت شد و به حق اراضی منابع‌طبیعی را که از حقوق عامه مردم است به دامان مردم بازگشت.

رئیس سازمان جنگل‌ها همچنین از همه همکارانش، محافظان منابع‌طبیعی، تشکل‌های مردم‌نهاد، اهالی رسانه و کنشگران متعهد به محیط زیست و منابع طبیعی که پیگیر این پرونده بودند و همچنین از قوه قضائیه و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که نقش اساسی در پیشبرد این پرونده داشتند کمال تشکر و قدرانی کرد و این موفقیت را به مردم طبیعت‌دوست تبریک گفته است./فارس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.