کد خبر : 1845
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
150 views

سعادتی، زارعی و ابراهیمی برای استانداری مازندران به وزارت کشور معرفی شدند

سعادتی، زارعی و ابراهیمی برای استانداری مازندران به وزارت کشور معرفی شدند

مجمع نمایندگان مازندران گزینه‌های پیشنهادی خویش برای تصدی استانداری مازندران را به وزارت کشور اعلام کرد که سعادتی، زارعی و ابراهیمی گزینه‌های مطرح شده برای این پست هستند. به گزارش تیتر شمال؛ پس از مشخص شدن کابینه دولت سیزدهم به ویژه وزیر کشور، گمانه‌زنی‌ها برای مشخص شدن استانداران در کشور تقویت شده است. جلسه مجمع

مجمع نمایندگان مازندران گزینه‌های پیشنهادی خویش برای تصدی استانداری مازندران را به وزارت کشور اعلام کرد که سعادتی، زارعی و ابراهیمی گزینه‌های مطرح شده برای این پست هستند.

به گزارش تیتر شمال؛ پس از مشخص شدن کابینه دولت سیزدهم به ویژه وزیر کشور، گمانه‌زنی‌ها برای مشخص شدن استانداران در کشور تقویت شده است.

جلسه مجمع نمایندگان مازندران در محمودآباد که هفته گذشته برگزار شد، گمانه‌زنی‌ها درباره مشخص شدن استاندار مازندران را تقویت کرده است.

اعضای مجمع نمایندگان مازندران مسؤولیت اطلاع‌سانی درباره انتخاب استاندار را به غلامرضا شریعتی نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه واگذار کرده و تصمیم گرفتند  به صورت فردی در این ارتباط اظهارنظر نکنند که امکان برقراری ارتباط با شریعتی تاکنون فراهم نشده است.

یک منبع آگاه در این زمینه با اعلام اینکه مجمع نمایندگان استان مازندران از ۱۲ گزینه مطرح برای تصدی پست استانداری مازندران که در جلسه هفته پیش اعضای مجمع بنا به درخواست وزیر کشور برگزار شده است،به سه گزینه رسیدند که در این بین مهدی سعادتی نماینده فعلی مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، مجتبی زارعی مسؤول پیشین بسیج اساتید کشور و هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مازندران را به عنوان گزینه مد نظر خویش به عنوان استاندار مازندران به وزارت کشور معرفی کردند.

لازم به ذکر است؛ در جلسه مجمع نمایندگان مازندران سعادتی، زارعی و ابراهیمی به عنوان گزینه پیشنهادی این مجمع به وزارت کشور معرفی شدند و قرار است طی هفته جاری وزارت کشور در این باره اظهارنظر کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.