کد خبر : 1867
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
103 views

انصراف یکی از گزینه‌های تصدی استانداری مازندران

انصراف یکی از گزینه‌های تصدی استانداری مازندران

هادی ابراهیمی یکی از گزینه‌های تصدی مسؤولیت استانداری مازندران در پیامی انصراف خود را اعلام کرد. به گزارش تیتر شمال؛ پس از مشخص شدن کابینه دولت سیزدهم به ویژه وزیر کشور، گمانه‌زنی‌ها برای مشخص شدن استانداران در کشور تقویت شد، به خصوص در جلسه مجمع نمایندگان مازندران در محمودآباد که هفته گذشته برگزار شد. مجمع

هادی ابراهیمی یکی از گزینه‌های تصدی مسؤولیت استانداری مازندران در پیامی انصراف خود را اعلام کرد.

به گزارش تیتر شمال؛ پس از مشخص شدن کابینه دولت سیزدهم به ویژه وزیر کشور، گمانه‌زنی‌ها برای مشخص شدن استانداران در کشور تقویت شد، به خصوص در جلسه مجمع نمایندگان مازندران در محمودآباد که هفته گذشته برگزار شد.
مجمع نمایندگان استان مازندران از ۱۲ گزینه مطرح برای تصدی پست استانداری مازندران که در جلسه هفته پیش اعضای مجمع بنا به درخواست وزیر کشور برگزار شده است، به سه گزینه رسیدند که در این بین مهدی سعادتی نماینده فعلی مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، مجتبی زارعی مسؤول پیشین بسیج اساتید کشور و هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مازندران را به عنوان گزینه مد نظر خویش به عنوان استاندار مازندران به وزارت کشور معرفی کردند.


اما امروز هادی ابراهیمی یکی از گزینه‌های مدنظر مجمع نمایندگان برای استانداری مازندران در پیامی انصراف و کناره‌گیری خود را از تصدی بر کرسی استانداری مازندران اعلام کرد.

وی در این پیام گفته است: مطرح شدن دو فرد از یک روستا را به صلاح ندانسته کمااینکه در صحنه‌های دیگر سیاسی به خود اجازه حضور ندادم، به منظور جلوگیری از هرگونه کدورت، تخریب و دودستگی و اختلاف بین طرفین و بهره‌برداری عده‌ای مغرضین و عناصر فرصت‌طلب، با ارجح دانستن آقای زارعی نسبت به خودم با اعتذار فراوان از محضر همه عزیزان به خصوص نمایندگان محترم انصراف و کناره‌گیری خود را اعلام می‌کنم.
انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.