کد خبر : 1876
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
135 views

بازار مرغ همچنان می‌لنگد/افزایش قیمت تخم مرغ در خرده فروشی‌ها

بازار مرغ همچنان می‌لنگد/افزایش قیمت تخم مرغ در خرده فروشی‌ها

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران از افزایش قیمت تخم مرغ در بازار مازندران خبر داد و گفت: هر شانه تخم مرغ در خرده فروشی‌ها به 40 هزار تومان رسیده است. به گزارش تیتر شمال؛ کامران هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما از افزایش قیمت تخم مرغ در بازار مازندران خبر داد. وی

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران از افزایش قیمت تخم مرغ در بازار مازندران خبر داد و گفت: هر شانه تخم مرغ در خرده فروشی‌ها به 40 هزار تومان رسیده است.

به گزارش تیتر شمال؛ کامران هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما از افزایش قیمت تخم مرغ در بازار مازندران خبر داد.

وی افزود: علت اصلی این افزایش قیمت به افزایش تقاضا طی روزهای اخیر در پی کاهش دمای هوا بر می‌گردد.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: قیمت تخم مرغ طی روزهای اخیر از شانه‌ای 37 هزار تومان به 40 هزار تومان رسیده است.

هاشمی با اشاره به تداوم مشکلات بازار مرغ، بیان کرد: در حال حاضر، کشتارگاه‌های مرغ درجه بندی شده اقدام به توزیع مرغ می‌کنند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلو مرغ درجه B،  بیست و چهار هزار و 900 تومان، درجه A، بیست و پنج هزار و 900 تومان و درجه +A ، بیست و شش هزار و 900 تومان است.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران، متذکر شد: غالب تولیدات کشتارگاه‌ها در استان به درجه B  بر می‌گردد و لذا غالب قیمت‌های بازار همان 24 هزار و 900 تومان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.