کد خبر : 1906
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
101 views

گوهردهی:احداث سومین مرکز خانه دانش‌آموزی در آمل

گوهردهی:احداث سومین مرکز خانه دانش‌آموزی در آمل

مدیرکل بهزیستی مازندران از احداث سومین مرکز دانش اموزی در آمل خبر داد و گفت: عملیات احداث آن در حال اجراست، تا قبل از پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید. به گزارش تیتر شمال؛ فرزاد گوهردهی در حاشیه بازدیدخانه دانش اموزی بزرگمهر دادگر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این مرکز نگهداری فرزندان که

مدیرکل بهزیستی مازندران از احداث سومین مرکز دانش اموزی در آمل خبر داد و گفت: عملیات احداث آن در حال اجراست، تا قبل از پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش تیتر شمال؛ فرزاد گوهردهی در حاشیه بازدیدخانه دانش اموزی بزرگمهر دادگر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این مرکز نگهداری فرزندان که به آن شبه خانواده نیز گفته می‌شود، دومین مرکز فعال در این شهرستان است که کار خود را شروع کرده است.

وی از سومین مرکز دانش اموزی در آمل خبر داد و افزود: عملیات احداث آن در حال اجراست، تا قبل از پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل بهزیستی مازندران ادامه داد:  این مرکز  مکانی برای نگهداری کودکان ۶ تا ۱۲ سال است که هم اکنون هفت کودک را تحت پوشش دارد، در این مراکز آموزش های تربیتی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی با کمک مددکاران، روان شناسان و مربیان پرورشی و آموزشی انجام  خواهد شد.

وی در خصوص خانه دانش اموزی بزرگمهر اظهار کرد:  این مرکز در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع با بنای ۱۵۰۰ مترمربع با کمک خیر بزرگوار بزرگمهر دادگر احداث شده است و جزو مراکز نمونه سطح استان و شمال کشور با شکل و شمایل مناسب جهت پرورش کودک است.

گوهردهی از رویکرد بهزیستی گفت: براین هستیم فرزندانی که در مرکز شبه خانواده‌ نگهداری می‌شوند به موقع در اختیار خانواده‌های متقاضی فرزند قرار بگیرند و رشد و نمو این فرزندان در این خانواده‌هاست تلاش بر این است تا این فرزندان را به این شکل واگذار کنیم تا با همکاری دستگاه‌های مرتبط به ویژه دستگاه قضایی سرعت عمل بیشتر انجام و تحویل خانواده‌ها شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.