کد خبر : 2031
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
132 views

پایان کار زن رمال در بهشهر/کلاهبردار 8 میلیاردی دستگیر شد

پایان کار زن رمال در بهشهر/کلاهبردار 8 میلیاردی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگيری کلاهبردار رمال با 8 میلیارد ریال کلاهبرداری از یک شهروند خبر داد۰ به گزارش تیتر شمال؛  حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگيری کلاهبردار رمال با 8 میلیارد ریال کلاهبرداری از یک شهروند خبر داد. وی افزود: در پي کسب خبری مبنی بر اينکه فردی با رمالی

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگيری کلاهبردار رمال با 8 میلیارد ریال کلاهبرداری از یک شهروند خبر داد۰
دستگیری کلاهبردار میلیاردی با رمالی در بهشهر
به گزارش تیتر شمال؛  حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگيری کلاهبردار رمال با 8 میلیارد ریال کلاهبرداری از یک شهروند خبر داد.

وی افزود: در پي کسب خبری مبنی بر اينکه فردی با رمالی و سوء استفاده از اعتماد شهروندان اقدام به کلاهبردای می‌کند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامب بهشهر، خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از مالباخته، کارآگاهان پلیس آگاهی دریافتند، زنی رمال پس از جلب اعتماد مالباخته، طلاجات به ارزش 8 میلیارد ریال را از وی کلاه‌برداری کرده است.

عنایتی گنجی بیان کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به کلاهبرداری 8 میلیارد ریالی از طریق رمالی و فالگیری اقرار کرد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمه و تحویل وی به مراجع قضائی، گفت: امروزه با توجه به اين كه بهترين مشاوران را در حوزه خانواده در جامعه داریم، ديگر نیازی به رمالی و پيشگويی نیست، چرا که كارشناسان امر ميی‌توانند اين مشكلات را به خوبی درک و حل كنند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.