کد خبر : 2055
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
90 views

برنج طارم مازندران نماد بورسی شد

برنج طارم مازندران نماد بورسی شد

یزدان پناه، مدیرعامل مرکز بین المللی تجارت برنج از عرضه برنج طارم در بورس کالای کشاورزی ایران خبر داد. به گزارش تیتر شمال؛ سید اسماعیل یزدان پناه با اشاره به اینکه برنج بومی و محلی شمال با نماد طارم ۰۱۰۴ از امروز در بورس کالای کشاورزی عرضه شد، گفت: در آینده نزدیک برنج پرمحصول فجر

یزدان پناه، مدیرعامل مرکز بین المللی تجارت برنج از عرضه برنج طارم در بورس کالای کشاورزی ایران خبر داد.

به گزارش تیتر شمال؛ سید اسماعیل یزدان پناه با اشاره به اینکه برنج بومی و محلی شمال با نماد طارم ۰۱۰۴ از امروز در بورس کالای کشاورزی عرضه شد، گفت: در آینده نزدیک برنج پرمحصول فجر نیز وارد بورس کالای کشاورزی می شود.

وی با اظهار اینکه کشاورزان می توانند نمونه برنج طارم را به آزمایشگاه مرکز بین المللی برنج ایران تحویل دهند، افزود: پس از بررسی و مطابقت با شرایط کیفی بورس کالای کشاورزی، محصول برنج در بورس عرضه می شود.

وی ادامه داد: کشاورزان می توانند با نرخ روز و قیمتی که تمایل دارند نسبت به عرضه برنج اقدام کنند و پس از آن وجه فروش برنج نقدا به حساب آن ها واریز می شود.

یزدان پناه یادآور شد: شفاف سازی قیمت و حذف دلالان و واسطه ها از جمله مزایای عرضه و فروش برنج در بورس است و مصرف کننده و تجار می توانند به صورت مستقیم برنج را تهیه کنند.

مدیرعامل مرکز بین المللی تجارت برنج مازندران تصریح کرد: همچنین لازم نیست کشاورز تمامی محصول برنج را یک دفعه عرضه کند بلکه هر مقداری را که تمایل و نیاز داشت می تواند در بورس به فروش برساند.

وی از کشاورزان خواست تا در زمان فروش قیمت برنج را در بورس مطابق دهند و از فروش ارزان آن خودداری کنند./بازار

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.