کد خبر : 2095
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
135 views

اکبری: آزادسازی حریم ۶۰ متری ساحل دریا در محمودآباد

اکبری: آزادسازی حریم ۶۰ متری ساحل دریا در محمودآباد

رییس کل دادگستری مازندران گفت: منطقه جعفرآباد از سواحل شهرستان محمودآباد که در اختیار ارگان‌های دولتی قرار داشت به طور کامل آزادسازی شد. به گزارش تیتر شمال؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدصادق اکبری از آزاد سازی حریم ۶۰ متری ساحل دریا در محمودآباد خبر داد و گفت: با دستور دادستان شهرستان محمودآباد سواحل جعفرآباد آزاد و در اختیار

رییس کل دادگستری مازندران گفت: منطقه جعفرآباد از سواحل شهرستان محمودآباد که در اختیار ارگان‌های دولتی قرار داشت به طور کامل آزادسازی شد.

به گزارش تیتر شمال؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدصادق اکبری از آزاد سازی حریم ۶۰ متری ساحل دریا در محمودآباد خبر داد و گفت: با دستور دادستان شهرستان محمودآباد سواحل جعفرآباد آزاد و در اختیار عموم مردم قرار گرفت.

وی ادامه داد: این اقدام با حضور یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نور و با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی محمودآباد، صورت گرفت.

گفتنی است مجلس شورای اسلامی در سال ۸۳ براساس ماده ۶۳ قانون برنامه چهارم توسعه طرح جامع ساماندهی سواحل کشور را با هدف جلوگیری از تخریب و آلودگی سواحل، توسعه پایدار در مناطق ساحلی، تضمین حق بهره‌برداری عمومی از سواحل و ساماندهی استفاده از سواحل کشور با اولویت سواحل دریای خزر به تصویب رساند، تاکید رییس قوه قضاییه بر تسریع در آزاد سازی حریم ۶۰ متری دریا وآزادسازی ۱۵ درصد باقی مانده از سواحل این دریا همواره دردستگاه قضایی استان پیگیری شده است.

استان مازندران ۴۷۳ کیلومتر از ساحل حدود ۸۵۰ کیلومتری خزر را در اختیار دارد که ۳۰ کیلومتر آن در شهرستان ساحلی محمودآباد قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.