کد خبر : 2145
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
187 views

دریای محمودآباد به کودک تهرانی هم رحم نکرد

دریای محمودآباد به کودک تهرانی هم رحم نکرد

دبیر ستاد ساماندهی سواحل شهرستان محمودآباد از غرق شدن یک کودک تهرانی در منطقه شنا ممنوع ساحل پشت بیمارستان شهدای این شهرستان خبر داد. به گزارش تیتر شمال؛ محمد محتاطی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:بعد از ظهر روز گذشته امیر حسین زندی پسر بچه ۹ ساله مشغول بازی در دریا بوده است

دبیر ستاد ساماندهی سواحل شهرستان محمودآباد از غرق شدن یک کودک تهرانی در منطقه شنا ممنوع ساحل پشت بیمارستان شهدای این شهرستان خبر داد.

به گزارش تیتر شمال؛ محمد محتاطی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:بعد از ظهر روز گذشته امیر حسین زندی پسر بچه ۹ ساله مشغول بازی در دریا بوده است که به علت مواجی بودن دریا و بی توجهی والدین و  ناآشنایی به فنون شنا در منطقه شنا ممنوع دریا غرق شد .

دبیر ستاد ساماندهی سواحل محمودآباد افزود:  این کودک به محض غرق شدن توسط ناجی غریق از آب بیرون کشیده  و بیمارستان منتقل شد ولی متاسفانه عملیات احیا بی فایده بود و پسر بجه مذکور جان خود را ازدست داد.
وی با بیان اینکه  عصر امروز دریا طوفانی بود، گفت:با وجود اینکه بارها توسط ناجیان به مردم  و مسافران  تذکر داده شد ولی متاسفانه باز هم شاهد  عدم توجه مردم به هشدارها و ورود کودکان به دریا بودیم .
محتاطی ادامه داد: باوجود تمامی اطلاع رسانی ها مبنی بر طوفانی بودن دریا و همچنین  نصب بنر های شنا ممنوع در مناطق ممنوعه مردم هیچگونه توجهی به علایم و هشدارها ندارد و این بی توجهی سبب افزایش قربانیان دریا به ویژه در مناطق ممنوعه شده است.
وی از مسافران و شهروندان محمودآبادی خواست با توجه به  اینکه به علت پس روی دریا مناطق ممنوعه پشت سنگچین باز شده است و امکان شنا در این مناطق وجود دارد  از حضور در  این مناطق شنا در آن خودداری کنند.
انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.