کد خبر : 2171
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
148 views

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی تا پایان مهرماه/بخش چند رسانه‌ای به جشنواره اضافه شد

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی تا پایان مهرماه/بخش چند رسانه‌ای به جشنواره اضافه شد

دبیر جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی از تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی تا پایان مهرماه امسال خبر داد و گفت: از آن‌جایی که تولید محتوا در بخش چند رسانه‌ای مدتی است با توجه به توسعه شبکه‌های اجتماعی در میان رسانه‌ها رونق گرفته است، بخش چند رسانه‌ای هم به این جشنواره اضافه شد. به

دبیر جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی از تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی تا پایان مهرماه امسال خبر داد و گفت: از آن‌جایی که تولید محتوا در بخش چند رسانه‌ای مدتی است با توجه به توسعه شبکه‌های اجتماعی در میان رسانه‌ها رونق گرفته است، بخش چند رسانه‌ای هم به این جشنواره اضافه شد.


به گزارش تیتر شمال؛ علی یوسفی دبیر جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ما از تمدید مهلت یک ماهه ارسال آثار جشنواره مطبوعات استان های شمالی خبر داد.

وی افزود:با توجه به استقبال و درخواست‌های مکرر اصحاب رسانه سه استان شمالی و با توجه به ضرورت مشارکت حداکثری خبرنگاران سه استان مازندران، گلستان و گیلان در اولین جشنواره منطقه‌ای استان‌های شمالی، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان مهرماه امسال تمدید شد.

دبیر جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی، خاطرنشان کرد: از آن‌جایی که تولید محتوا در بخش چند رسانه‌ای مدتی است با توجه به توسعه شبکه‌های اجتماعی در میان رسانه‌ها رونق گرفته است، لذا بنا به درخواست همکاران سه استان شمالی و موافقت هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران و هماهنگی با معاونت مطبوعاتی، بخش چند رسانه‌ای هم به این جشنواره اضافه شد.

 

یوسفی تاکید کرد: همکارانی که تمایل به شرکت در این بخش دارند می‌توانند فقط یک اثر و حداکثر با حجم 10 مگابایت را در سامانه جشنواره بارگذاری کند.

 

وی بیان کرد: تاکنون بیش از 180 اثر به دبیرخانه جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی ارسال شده است.

 

دبیر جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی،با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه استان‌های مازندران، گیلان و گلستان می‌توانند آثار فاخر خود را در بخش‌های مختلف به آدرس
mazandaran.pressfestival.ir ارسال کنند؛ بازه زمانی انتشار آثار مورد پذیرش از ابتدای فروردین 99 تا پایان مرداد 1400 است.

یوسفی اعلام کرد: اصحاب رسانه و خبر می‌توانند آثار خود را در هشت بخش گزارش(خبری-تحلیلی)، مقاله، سرمقاله و یادداشت، تیتر، خبر، مصاحبه، عکس(خبری و غیر خبری)، طنز اجتماعی و  طراحی و صفحه آرایی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی اضافه کرد: بخش ویژه جشنواره امسال نیز با عنوان، شعار سال‌های 1399 و 1400 (عنوان شده توسط مقام معظم رهبری) و کرونا، چالش‌ها، فرصت‌ها و دستاوردهای حوزه بهداشت و درمان در این زمینه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.