کد خبر : 2222
تاریخ انتشار : جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
116 views

حق‌شناس: بی توجهی در انعکاس دستاوردهای دفاع مقدس بی توجهی به هویت ملی است

حق‌شناس: بی توجهی در انعکاس دستاوردهای دفاع مقدس بی توجهی به هویت ملی است

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران با بیان اینکه متاسفانه شاهد بی تفاوتی برخی از اصحاب رسانه نسبت به اهمیت دستاوردهای جنگ تحمیلی هستیم؛ گفت: بی توجهی در انعکاس دستاوردهای هشت ساله دفاع مقدس بی توجهی به هویت ملی یک ملت است. به گزارش تیتر شمال؛ عبدالهمدی حق شناس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران با بیان اینکه متاسفانه شاهد بی تفاوتی برخی از اصحاب رسانه نسبت به اهمیت دستاوردهای جنگ تحمیلی هستیم؛ گفت: بی توجهی در انعکاس دستاوردهای هشت ساله دفاع مقدس بی توجهی به هویت ملی یک ملت است.

به گزارش تیتر شمال؛ عبدالهمدی حق شناس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: تنها قلم است که می‌تواند ارزش از خودگذشتگی و ایثار رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدا را در دوران دفاع مقدس نشان دهد.

وی با بیان اینکه رسانه تنها ابزاری است که می‌تواند زبان گویای ایثار و شهادت مردم ایران باشد، افزود: امروز با حضور نویسندگان، روزنامه نگاران و خبرنگاران انقلابی می‌توانیم محتوای مناسب و درخور توجهی جهت معرفی فرهنگ ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس داشته باشیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران از بی تفاوتی برخی از خبرنگاران نسبت به انعکاس دستاوردهای جنگ تحمیلی انتقاد کرد و گفت:: متاسفانه شاهد هستیم برخی از اصحاب رسانه نسبت به اهمیت دستاوردهای جنگ تحمیلی بی تفاوت هستند.

حق شناس با تاکید بر اینکه بی تفاوتی نسبت به جنگ تحمیلی بی تفاوتی نسبت به هویت ملی ایران است، تصریح کرد: هیچ خبرنگار و روزنامه نگار آزاده ای در دنیا نیست که نسبت به دستاوردهای مقاومت مردمش در برابر تجاوز بی تفاوت باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.