کد خبر : 2266
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
76 views

نخستین گروه زائران اربعین امشب وارد مازندران می‌شوند

نخستین گروه زائران اربعین امشب وارد مازندران می‌شوند

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: نخستین پرواز ساعت ۲۰ امشب از مقصد نجف در فرودگاه دشت‌ناز ساری به زمین می‌نشیند. به گزارش تیتر شمال؛سعدالله وطن‌خواه امروز در ارتباط با برنامه‌ریزی درباره بازگشت زائران اربعین مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد:  از سه‌شنبه شب ۶ مهر ماه امسال بازگشت زائران مازندران

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: نخستین پرواز ساعت ۲۰ امشب از مقصد نجف در فرودگاه دشت‌ناز ساری به زمین می‌نشیند.


به گزارش تیتر شمال؛سعدالله وطن‌خواه امروز در ارتباط با برنامه‌ریزی درباره بازگشت زائران اربعین مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد:  از سه‌شنبه شب ۶ مهر ماه امسال بازگشت زائران مازندران اربعین از مقصد نجف به فرودگاه دشت‌ناز ساری آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه نخستین پرواز ساعت ۲۰ امشب از مقصد نجف در فرودگاه دشت‌ناز ساری به زمین می‌نشیند، افزود: تدابیر لازم برای بازگشت زائران اربعین اندیشیده شده لست.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده حدود ۵۶۰ نفر از زائران اربعین در قالب چهار پرواز و طی مدت سه روز از ۶ تا ۸ مهر ماه وارد استان می‌شوند.

این مسؤول یادآور شد: پروازهای رفت زائران اربعین، طی مدت چهار روز و درقالب هفت پرواز با اعزام حدود یک‌هزار زائر از ۳۱شهریور تا سوم مهرماه انجام شده است./فارس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.