کد خبر : 2330
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
109 views

اویس: میانگین تزریق واکسن در مازندران ۸۰ هزار دز است

اویس: میانگین تزریق واکسن در مازندران ۸۰ هزار دز است

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به سرعت واکسیناسیون در مازندران، گفت: درحال حاضر میانگین تزریق واکسن در مازندران روزانه ۸۰ هزار دز است. به گزارش تیتر شمال؛ قاسم اویس سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به سرعت گرفتن روند واکسیناسیون در استان، گفت: با

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به سرعت واکسیناسیون در مازندران، گفت: درحال حاضر میانگین تزریق واکسن در مازندران روزانه ۸۰ هزار دز است.


به گزارش تیتر شمال؛ قاسم اویس سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به سرعت گرفتن روند واکسیناسیون در استان، گفت: با تزریق واکسن کرونا آخرین رکورد تزریق واکسن در طی یک روز ۱۰۴ هزار نفر در روز یک‌شنبه ۴ مهرماه امسال بوده که رکورد روزانه واکسیناسیون در مازندران شکسته شد.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر تزریق واکسیناسیون ۱۲ سال به بالا در مازندران اعلام شده که انجام می‌شود، افزود: در حال حاضر میانگین تزریق روزانه واکسن در مازندران ۸۰هزار دز است.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه مجموع واکسیناسیون انجام شده در استان مازندران از  ۲ میلیون دز گذشته است، تصریح کرد: تاکنون ۷۳ درصد گروه سنی بالای ۱۵ سال با تزریق دز اول و ۳۲ درصد جمعیت بالای ۱۵ سال با تزریق دز دوم در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.