کد خبر : 2360
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴
117 views

تزریق ۲.۸ میلیون دز واکسن کرونا در مازندران

تزریق ۲.۸ میلیون دز واکسن کرونا در مازندران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه بیش از ۶۸ درصد جمعیت هدف دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند، گفت: حدود دو میلیون و ۸۰۰ هزار دز واکسن حوزه این دانشگاه و بابل تزریق شد. به گزارش تیتر شمال؛ سید عباس موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه روند تزریق

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه بیش از ۶۸ درصد جمعیت هدف دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند، گفت: حدود دو میلیون و ۸۰۰ هزار دز واکسن حوزه این دانشگاه و بابل تزریق شد.


به گزارش تیتر شمال؛ سید عباس موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه روند تزریق واکسن در استان شتاب گرفته است، افزود: بیش از ۶۸ درصد جمعیت هدف دز اول و ۳۸ درصد دز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی میزان تزریق واکسن را در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیش از دو میلیون و ۳۵۷ هزار دز ذکر کرد و گفت: در حوزه علوم پزشکی بابل نیز ۳۱۶ هزار دز واکسن تزریق شده است.

وی با اشاره به افزایش مراکز تزریق واکسن در استان ادامه داد: خوشبختانه با ارسال محموله‌ها، روند واکسیناسیون در استان شتاب بیشتری گرفته است.

موسوی به کاهش سن تزریق واکسن در استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون تزریق واکسن دانش آموزان گروه سنی ۱۵ سال به بالا در دست انجام است.

موسوی ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی یادآور شد: طی شبانه روز گذشته ۶۹ بیمار جدید شناسایی شد و مجموع بستری شدگان به ۲۸۶ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ادامه داد: در حال حاضر در مجموع در مراکز درمانی تحت پوشش علوم پزشکی مازندران و بابل ۳۸۵ نفر تحت مراقبت قرار دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.