کد خبر : 2366
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
153 views

زارع: از این به بعد این سکوها باید برای من باشد

زارع: از این به بعد این سکوها باید برای من باشد

دارنده مدال طلای کشتی آزاد جهان گفت: از این به بعد این مسیر و این سکوها باید برای من باشد. به گزارش تیتر شمال؛ امیرحسین زارع شب گذشته موفق شد در مسابقات جهانی نروژ مدال طلای سنگین وزن را کسب کند. وی بعد از کسب مدال طلای کشتی آزاد 125 کیلوگرم عنوان کرد:‌ خیلی حس

دارنده مدال طلای کشتی آزاد جهان گفت: از این به بعد این مسیر و این سکوها باید برای من باشد.


به گزارش تیتر شمال؛ امیرحسین زارع شب گذشته موفق شد در مسابقات جهانی نروژ مدال طلای سنگین وزن را کسب کند.

وی بعد از کسب مدال طلای کشتی آزاد 125 کیلوگرم عنوان کرد:‌ خیلی حس خوبی دارم. خدا را شکر می‌کنم بعد از 32 سال که پهلوان علیرضا سلیمانی مدال طلا را در سنگین وزن به دست آورده بود، امروز این افتخار را به دست آوردم. از کادر فنی که در این مدت خیلی زحمت کشیدند تشکر می‌کنم. شبانه‌روز تمرینات را با تدابیر ویژه برنامه‌ریزی کردند. از همه مردم ایران تشکر می‌کنم که برای ما دعا کردند.

دارنده مدال برنز المپیک توکیو در پاسخ به اینکه فرق این مدال با مدال توکیو چیست، عنوان کرد: در توکیو آنچنان که باید آمادگی لازم را نداشتم اما در این مدت اشتباهاتم را جبران کردم. به همه قهرمانان فکر کرده بودم حتی منتظر کشتی گرفتن با استیوسون آمریکایی بودم اما او نیامد و من اینجا صاحب مدال طلا شدم.

زارع در پاسخ به این سوال که شما در المپیک توکیو زیر می‌گرفتی اما در اینجا بدل کار می‌کردی تصریح کرد: مربیان درباره کشتی‌ها خیلی کار کرده بودند، مخصوصا کشتی با پتریاشویلی و طاها آکگول و اینکه سعی کردم در این مدت اشتباهاتم را جبران کنم.

سنگین‌وزن طلایی کشورمان درباره اینکه با نفراتی رقابت کردی که چند سال قهرمان بودند و حالا شما به این عنوان رسیدی حست چیست، یادآور شد: خدا را شکر می‌کنم که توانستم قهرمانان بزرگ را شکست دهم. از این به بعد این مسیر و این سکوها باید برای من باشد شبانه‌روز تلاش می‌کنم تا بتوانم این پیروزی‌ها را ادامه  دهم. گام بعدی قهرمانی‌های جهان بعدی است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.