کد خبر : 2494
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
154 views

ثبت رکورد جدید حب‌درویش در مازندران/ 2 هزار روپایی روی قایق!

ثبت رکورد جدید حب‌درویش در مازندران/ 2 هزار روپایی روی قایق!

رکورددار روپایی جهان در کتاب گینس با حضور در شهر رویان مازندران و به دعوت تیم پیشکسوتان شهروند و هنرمندان پاسارگاد به هنرنمایی با توپ و ثبت رکوردهای جدیدی پرداخت. به گزارش تیتر شمال؛  مهدی حب درویش رکورددار روپایی جهان در کتاب گینس برای نخستین‌بار ۲ هزار روپایی در قایق در حال حرکت به مسافت

رکورددار روپایی جهان در کتاب گینس با حضور در شهر رویان مازندران و به دعوت تیم پیشکسوتان شهروند و هنرمندان پاسارگاد به هنرنمایی با توپ و ثبت رکوردهای جدیدی پرداخت.


به گزارش تیتر شمال؛  مهدی حب درویش رکورددار روپایی جهان در کتاب گینس برای نخستین‌بار ۲ هزار روپایی در قایق در حال حرکت به مسافت یک کیلومتر زد و همچنین با ران پا در آب مدت یک دقیقه ۱۲۰ روپایی و سر زدن در آب به مدت یک دقیقه و به تعداد ۱۲۵ عدد زد.

وی توانست مسافتی ۲۰ متری در آب را با ران پا روپایی بزند؛ آخرین رکورد حب درویش ۱۱۳ روپایی در مدت یک دقیقه در قایق ثابت بود.

پیش از این رکورددار روپایی جهان با توپ‌های فوتبال، تنیس و تیله حدنصاب‌های متعددی به‌صورت رو به عقب بر روی پله‌های برج میلاد، ۳۰ ساعت روپایی با توپ فوتبال و ۱۰ ساعت با توپ تنیس ثبت کرده است.

او به خاطر مورد آخر که توانست ۷۰ هزار بار با توپ تنیس در دبی امارات روپایی بزند نامش را در کتاب گینس ثبت کرد.

حب درویش مسافت ۲۰ کیلومتری حرم حضرت عبدالعظیم تا بهشت زهرا (س)، مسافت ۱۷ کیلومتری حرم حضرت معصومه (س) تا جمکران، پیست ۲۲۰۰ متری بین‌المللی «دربندسر» روی برف، مسافت میدان فردوسی تا میدان فلسطین و میدان انقلاب تا میدان آزادی تهران را بدون استراحت روپایی زده است.

وی در کشورهای روسیه و مالزی هم به ثبت رکورد پرداخته و یک ساعت بدون استراحت روی تردمیل روپایی زد.

رئیس کمیته روپایی ایران موفق شده در یک دقیقه ۱۰۳ روپایی با توپ راگبی، ۱۱۷ روپایی با آدامس، ۹۹ عدد با لیموترش، ۱۰۸ تا با شکلات و ۱۰۸ عدد با تراش را به مجموعه رکوردهایش اضافه کند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.