کد خبر : 2518
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
126 views

استاندار : فرمانداران مازندران نظارت بر بازار را تشدید کنند

استاندار : فرمانداران مازندران نظارت بر بازار را تشدید کنند

استاندار مازندران تنظیم بازار را مهم‌ترین دغدغه مدیریتی زمان حاضر دانست و تاکید کرد : فرمانداران شهرستان‌های استان نظارت‌ها بر بازار عرضه و تقاضا در استان را با هدف جلوگیری از افزایش کاذب قیمت مایحتاج عمومی تشدید کنند. به گزارش تیتر شمال؛ به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران ، احمد حسین زادگان روز چهارشنبه

استاندار مازندران تنظیم بازار را مهم‌ترین دغدغه مدیریتی زمان حاضر دانست و تاکید کرد : فرمانداران شهرستان‌های استان نظارت‌ها بر بازار عرضه و تقاضا در استان را با هدف جلوگیری از افزایش کاذب قیمت مایحتاج عمومی تشدید کنند.


به گزارش تیتر شمال؛ به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران ، احمد حسین زادگان روز چهارشنبه در نشست با فرمانداران استان افزود: اولویت اصلی نظام و دولت افزایش رضایتمندی جامعه است و فرمانداران علاوه بر تشدید نظارت بر بازار ، طرح‌های مرتبط با شهرستان‌ها را با جدیت پیگیری کنند تا به اتمام برسد.

نماینده عالی دولت در مازندران  رفع مشکلات واحدهای تولیدی و توجه به طرح‌های نیمه تمام را از دیگر محورهای کاری مهم فرمانداران برای افزایش میزان رضایتمندی جامعه دانست و گفت : جذب سرمایه گذار و مقابله با کرونا هم همچنان باید با جدیت در دستور کار فرمانداران باشد.

حسین زادگان تصریح کرد: گردشگری یک ظرفیت توسعه‌ای و اقتصادی برای مازندران است و در این راستا بوم‌گردی بویژه استفاده از ظرفیت‌های گردشگری آب‌بندان‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

وی از حل مشکل پسماند به عنوان یک اولویت کاری دیگر برای فرمانداران نام برد و تاکید کرد : فرمانداران در شهرستان ها با هماهنگی و نظارت بر ساماندهی و اتمام طرح های پسماند در استان تلاش کنند.

استاندار مازندران با بیان اینکه در کنترل کرونا راهی جزء اجرای سخت گیرانه محدودیت ها و تشدید رعایت الزامات بهداشتی وجود ندارد ، گفت : فرمانداران می بایست با اعلام هشدار ها، شهرستان ها را از حالت عادی‌انگاری خارج کنند.

حسین زادگان در خصوص رفع مشکلات واحدهای تولیدی به عنوان یکی از ماموریت های مهم فرمانداران، تصریح کرد: انتظار ما این است که فرمانداران مامن تولیدکنندگان باشند و در راستای احیای واحدهای تولیدی شبانه روزی تلاش کنند.

وی با اشاره به این که هر کار امید بخش و زیربنایی اگر حتی یک روز زودتر افتتاح شود، غنیمت است و مردم را خوشحال می کند، خاطرنشان کرد: فرمانداران لحظه به لحظه طرح های مهم شهرستان را پیگیری نمایند.

استاندار مازندران همچنین زراعت چوب را از اولویت های مهم استان برشمرد و گفت: تمام فرمانداران تعهد خود را برای کشت نهال به اتمام برسانند.

وی خطاب به فرمانداران تاکید کرد : دیدار با خانواده های شهدا و ایثار گران، تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران را مد نظر قرار دهید.

حسین زادگان همچنین در این نشست بر تداوم آزادسازی سواحل، جذب سرمایه گذاری برای اجرای اسکله های تفریحی توریستی و پاک سازی حریم جاده ها تاکید کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.