کد خبر : 2571
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
160 views

خیز آرام طلا روی مدار گرانی/سکه به یک قدمی کانال 12 میلیونی رسید

خیز آرام طلا روی مدار گرانی/سکه به یک قدمی کانال 12 میلیونی رسید

عضو هیئت مدیره اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر مرکز مازندران با اشاره به افزایش قیمت‌ها در بازار طلا طی روزهای اخیر، گفت: سکه تمام، هم به یک قدمی کانال 12 میلیون تومان رسیده است و در معاملات امروز با نرخ 11 میلیون و 900 هزار تومان، خرید و فروش شد. به گزارش تیتر شمال؛ محمدرضا

عضو هیئت مدیره اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر مرکز مازندران با اشاره به افزایش قیمت‌ها در بازار طلا طی روزهای اخیر، گفت: سکه تمام، هم به یک قدمی کانال 12 میلیون تومان رسیده است و در معاملات امروز با نرخ 11 میلیون و 900 هزار تومان، خرید و فروش شد.

خیز آرام طلا روی مدار گرانی/سکه به یک قدمی کانال 12 میلیونی رسید

به گزارش تیتر شمال؛ محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص آخرین اتفاقات بازار طلا و سکه، اظهار کرد: پیش بینی ما با توجه به پشت سر گذاشتن روز میلاد نبی اکرم(ص) و تعطیلات آخر هفته‌ای، رونق معاملات در بازار طلا بود، اما عملا شاهد چنین اتفاقی نبودیم.

وی افزود: از آن‌جا که بازار طی روزهای اخیر روند صعودی به خود گرفت، موجب عقب نشینی مشتریان شد و عملا بازار در رکود مطلق به سر می‌برد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: طی روزهای اخیر در پی افزایش نرخ دلار و اونس جهانی، قیمت‌ها نیز در بازار طلا و سکه رو به بالا در حرکت است.

نصیری ادامه داد: دلار از قیمت 27 هزار و 200 تومانی هفته گذشته به 27 هزار و 650 تومان طی روز جاری رسیده است.

وی بیان کرد: هر مثقال طلا که طی هفته در کانال 4 میلیونی قرار داشت، به 5 میلیون و 80 هزار تومان و هر گرم طلا نیز از نرخ 130 تا 140 هزار تومانی به 170 هزار تومان طی روز جاری رسیده است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر مرکز مازندران، عنوان کرد: ربع سکه در بازار امروز با نرخ 3 میلیون و 600 هزار تومان و نیم سکه با نرخ 6 میلیون و 200 هزار تومان در معاملات، دادوستد شد.

نصیری اعلام کرد: سکه تمام، هم به یک قدمی کانال 12 میلیون تومان رسیده است و در معاملات امروز با نرخ 11 میلیون و 900 هزار تومان، خرید و فروش شد.

وی متذکر شد: فروشندگان طلا اگر در حال حاضر نیاز مبرم به این کار ندارند، دست نگاه دارند؛ چرا که طلا، بهشت امن سرمایه است و قطعا خود را در دراز مدت نشان خواهد داد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر مرکز مازندران، یادآور شد: اما افرادی که قصد سرمایه‌گذاری کوتاه مدت دارند هم فعلا باید دست نگاه دارند، چرا که در شرایط حال حضار نوسانات قیمت طلا، غیرقابل پیش بینی است.

به گفته نصیری، قیمت حال حاضر بازار پایدار نیست و قطعا با کوچکترین اتفاقاتی در مذاکرات برجام، شاهد تنش‌های قیمتی در بازار خواهیم بود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.