کد خبر : 2587
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶
154 views

عقب نشینی مشتریان برنج از بازار/هر کیلو برنج مازندران به زیر 40 هزار تومان رسید

عقب نشینی مشتریان برنج از بازار/هر کیلو برنج مازندران به زیر 40 هزار تومان رسید

رئیس اداره برنج جهاد کشاورزی مازندران از توقف روند صعودی قیمت‌ها در بازار برنج خبر داد و گفت: در شرایط کنونی، بازار قیمت‌های بالای هفته‌های گذشته را پس زده است و تقاضا برای خرید با قیمت‌های قبلی به شدت کاهش پیدا کرده است.   به گزارش تیتر شمال؛ علی‌محمد رمضانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار  ما

رئیس اداره برنج جهاد کشاورزی مازندران از توقف روند صعودی قیمت‌ها در بازار برنج خبر داد و گفت: در شرایط کنونی، بازار قیمت‌های بالای هفته‌های گذشته را پس زده است و تقاضا برای خرید با قیمت‌های قبلی به شدت کاهش پیدا کرده است.

 

عقب نشینی مشتریان برنج از بازار/هر کیلو برنج مازندران به زیر 40 هزار تومان رسید

به گزارش تیتر شمال؛ علی‌محمد رمضانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار  ما در خصوص آخرین وضعیت قیمت انواع برنج مازندران در بازار، اظهار کرد: روند فعلی قیمت انواع برنج در بازار استان یک روند نزولی است.

وی افزود: قیمت‌ها در بنکداری‌ها و مراکز عرضه و فروش برنج به نسبت هفته‌های گذشته، پایین‌تر آمده است.

رئیس اداره برنج جهاد کشاورزی مازندران، خاطرنشان کرد: روند صعودی قیمت برنج در بازار متوقف شده است و این توقف قیمت در خصوص برنج‌های پرمحصول، مشهودتر است.

رمضانی بیان کرد: در حالی که هر کیلو برنج طارم تا مرز 45 هزار تومان هم رفته بود، اکنون به زیر 40 هزار تومان رسیده است.

وی عنوان کرد: هر کیلو برنج شیرودی نیز که تا چندی پیش قیمتی حدود 32 هزار تومانی داشت، اکنون به کیلویی 28 هزار تومان رسیده است.

رئیس اداره برنج جهاد کشاورزی مازندران، اعلام کرد: هر کیلو برنج ندا که به مرز 30 هزار تومان نیز رسیده بود، اکنون با قیمت 27 هزار تومان هم در بازار، خریدار ندارد.

رمضانی تاکید کرد: عملا در شرایط کنونی، بازار قیمت‌های بالای هفته‌های گذشته را پس زده است و تقاضا برای خرید با قیمت‌های قبلی به شدت کاهش پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: البته برداشت برنج‌های رتون نیز بر این مسئله اثرگذار بوده است و بنظر می‌رسد کاهش قیمت‌ها با ورود برنج‌های رتون، محتمل باشد.

رئیس اداره برنج جهاد کشاورزی مازندران، متذکر شد: در حال حاضر، برنج دیگر از دست کشاورز خارج شده است و عمده کشاورزان، محصولات خود را فروخته‌اند؛ اکنون عمده برنج در اختیار دلالان و تاجران است.

رمضانی یادآور شد: کشاورزان به طور متوسط هر کیلو برنج را با قیمت 35 هزار تومان به فروش رساندند و این قیمت برای آنان رضایت‌بخش بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.