کد خبر : 2597
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
137 views

الهامی: کم‌کاری علیه پرسپولیس به ضرر فوتبال ایران شد

الهامی: کم‌کاری علیه پرسپولیس به ضرر فوتبال ایران شد

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران تاکید کرد اگر بازیکنانش متمرکز نباشند، مقابل پرسپولیس به شدت تنبیه خواهند شد. به گزارش تیتر شمال؛ ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس که فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، اینطور حرف هایش را آغاز کرد:  هفته دوم را

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران تاکید کرد اگر بازیکنانش متمرکز نباشند، مقابل پرسپولیس به شدت تنبیه خواهند شد.


به گزارش تیتر شمال؛ ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس که فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، اینطور حرف هایش را آغاز کرد:  هفته دوم را در پیش داریم و تیم ها کم کم در حال شناخت از یکدیگر هستند. قبل از هرچیز به گل محمدی و پرسپولیسی ها خسته نباشید می گویم. به نظرم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حقش بیش از این بود و می توانست بهتر باشد ولی کم کاری کم کاری هایی که شد، ضررش به چشم همه فوتبالی ها رفت. مطمئن هستم جایگاه پرسپولیس بالاتر از این است. تیمی که 5 دوره پیاپی قهرمان شده و در چهار فصل گذشته دو دوره راهی فینال آسیا شده است؛ قطعا تیم خوبی است. آنها فوتبال با برنامه ای بازی می کنند و ما هم راهی را ترسیم کردیم که در این راه پرتگاه ها و سختی هایی داریم اما می خواهیم ما می خواهیم این مسیر را با خوشی و اتحاد از این مسیر عبور کنیم.

وی سپس در مورد شکل بازی برابر پرسپولیس بیان کرد: فردا فکر می کنم فردا بازی فیزیکی  و سخت در پیش داریم و هر تیمی تمرکز نداشته باشد تنبیه می شود. پرسپولیس تیم با شخصیت و حرفه ای است ولی ما به دنبال این هستیم که همه تیم ها به ما احترام بگذارند و  فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم و از بهترین های لیگ امسال باشیم.

سوال اول از ساکت الهامی در رابطه با جوانان حاضر در نساجی برای فصل جدید بود و او در واکنش به این سوال گفت: شما هر تیمی را که ببینید چند بازیکن مازنی در آنجا حضور دارند. مازندران معدن فوتبال و بازیکنان جوان است و ما هم از فرصت استفاده کردیم و 5-6 بازیکن جوان در اختیار گرفتیم.در کنار اینها نفراتی چون علیرضا حقیقی و مسعود شجاعی و رضا جعفری را در اختیار داریم. دوست دارم امسال به جای جایگاه و کسب نتایج طوری بازی کنیم که مردم ما را بشناسند و مردم بدانند تیم ما قابلیت های فنی خوبی دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.