کد خبر : 2616
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹
133 views

تعیین شهرداران ۳۸ شهر مازندران/پرونده ۱۵ منتخب شورا در فرآیند استعلام از دستگاه‌ها

تعیین شهرداران ۳۸ شهر مازندران/پرونده ۱۵ منتخب شورا در فرآیند استعلام از دستگاه‌ها

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری مازندران گفت: تاکنون احکام ۳۸ شهردار استان صادر شده است. به گزارش تیتر شمال؛ محمد محمدی تاکامی در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از مجموع ۵۸ شهر مازندران، احکام ۳۸ شهردار با جمعیت کمتر از ۲۰۰ هزارنفر تاکنون صادر شده، و فرآیند صدور احکام شهرداران چهار

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری مازندران گفت: تاکنون احکام ۳۸ شهردار استان صادر شده است.


به گزارش تیتر شمال؛ محمد محمدی تاکامی در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از مجموع ۵۸ شهر مازندران، احکام ۳۸ شهردار با جمعیت کمتر از ۲۰۰ هزارنفر تاکنون صادر شده، و فرآیند صدور احکام شهرداران چهار شهر ساری، بابل، آمل و قائم شهر با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزارنفر در وزارت کشور انجام می‌شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری مازندران، با اشاره به معرفی منتخبان شورا‌ها برای تصدی پست شهرداری همزمان با تشکیل شورا‌ها، مرداد امسال به وزارت کشور افزود: با توجه به اینکه فرآیند تایید صلاحیت این افراد در وزارت کشور انجام می‌شود، اطلاعی در باره مراحل تایید یا رد صلاحیت آن‌ها در دست نداریم.

محمدی تاکامی با اشاره به اینکه ۸ شهرداری هم با عنوان “سرپرست” اداره شده، و پرونده ۱۵ منتخب شورا نیز در فرآیند استعلام از دستگاه‌های نظارتی قرار دارد گفت: برخی شورا‌ها هنوز فرد مورد نظر خود برای تصدّی شهردار را معرفی نکرده و به همین دلیل شهرداری با عنوان سرپرست اداره می‌شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری مازندران، از مکاتبه با این شورا‌ها برای سرعت بخشیدن به فرآیند انتخاب شهردار خبر داد و افزود: هیچ مشکلی برای ادامه فعالیت سرپرست شهرداری‌ها وجود نداشته و آن‌ها می‌توانند تا زمان انتخاب شهردار به فعالیت خود ادامه دهند.

محمدی تاکامی تصریح کرد: مطابقت داشتن سوابق فرد منتخب با شرایط احراز شهرداران بر اساس جمعیت شهری و سوابق مدیریتی خاص، از موارد مورد تاکید این دوره است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.