کد خبر : 2830
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
129 views

برج «رامیلا» چالوس دیگر چیزی برای سوختن ندارد‌

برج «رامیلا» چالوس دیگر چیزی برای سوختن ندارد‌

ساختمان و بر ج ۱۷ طبقه ای رامیلا منطقه سردآبرود شهرستان چالوس به طور کامل در آتش سوخت. به گزارش تیتر شمال؛ طبقه آخر برج رامیلا در منطقه سردآبرود شهرستان چالوس از شامگاه چهارشنبه دچار حریق شده بود، با تلاش نیروهای آتش‌نشانی شهرهای نمک آبرود، مُتل قو و نوشهر آتش موقت مهار شد بود اما

ساختمان و بر ج ۱۷ طبقه ای رامیلا منطقه سردآبرود شهرستان چالوس به طور کامل در آتش سوخت.


به گزارش تیتر شمال؛ طبقه آخر برج رامیلا در منطقه سردآبرود شهرستان چالوس از شامگاه چهارشنبه دچار حریق شده بود، با تلاش نیروهای آتش‌نشانی شهرهای نمک آبرود، مُتل قو و نوشهر آتش موقت مهار شد بود اما دیشب آتش از طبقه‌های بالا به پارکینگ سرایت دوباره زبانه کشید.

دیاری رییس آتش نشانی چالوس در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به پایان اطفای حریق تا ساعت دو صبح امروز، گفت: حدود یک ساعت بعد با توجه به وزش باد از سمت دریا، ضلع غربی و مجددا ضلع شرقی برج رامیلا در آتش سوختند.

وی با بیان اینکه ساختمان مسکونی تخلیه شده بود، افزود: ساختمان کاملا سوخته و فقط اسکلت آن باقی مانده است.

دیاری با اشاره به تلاش یازده ساعته و بی وقفه نیرو‌های آتش نشانی، گفت: نیرو‌های آتش نشانی از بابل، رامسر، ایزدشهر، شهسوار، نوشهر، شرکت نفت چالوس، عباس آباد، هچیرود برای اطفای حریق به یاری آمدند.

رئیس اتش نشانی چالوس با اشاره به گسترش حریق بر اثر آتش سوزی انشعابات کابل‌های برق عبوری از دیواره‌ها و سقف کاذب ساختمان، گفت: علت و میزان خسارت مالی دقیق این حادثه در دست بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.