کد خبر : 2824
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
142 views

دولت با تمام توان برای حل مشکلات تلاش می‌کند/استانداران تنظیم بازار را در اولویت قرار دهند

دولت با تمام توان برای حل مشکلات تلاش می‌کند/استانداران تنظیم بازار را در اولویت قرار دهند

وزیر کشور گفت: دولت با تمام توان و قدرت برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کند و در این مسیر با برنامه در حال حرکت است. به گزارش تیتر شمال؛ احمد وحیدی در آئین تودیع و معارفه استاندار مازندران با ابراز خوشحالی از مهمانی در استان علامه حسن زاده و شهدا و عالمان و فقهای بزرگ

وزیر کشور گفت: دولت با تمام توان و قدرت برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کند و در این مسیر با برنامه در حال حرکت است.


به گزارش تیتر شمال؛ احمد وحیدی در آئین تودیع و معارفه استاندار مازندران با ابراز خوشحالی از مهمانی در استان علامه حسن زاده و شهدا و عالمان و فقهای بزرگ و مردم شهید پرور مازندران اظهار کرد: مازندران بزرگ پر از خاطرات و دلاوری ها و حماسه‌هاست، حماسه هایی که متاثر از حب اهل بیت است.

وی با بیان اینکه مازندران از نظر معنوی، حماسه و طبیعت استان مهمی به شمار می‌رود، گفت: کوه‌ها، دشت‌ها، دریا و مظاهر طبیعی از استان ظرفیت بزرگی ساخته است و رتبه اول در تولید برنج، مرکبات، مرغ و تخم مرغ، رتبه اول تولید گیاهان دارویی و غیره این استان را برجسته کرده است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه در حال طی مسیر پیشرفت به سمت تمدن اسلامی هستیم، تصریح کرد: مدینه فاضله نقطه تجلی پیشرفت و در نوک قله پیشرفت انسانهاست و این چشم انداز از مسیر دولت و جامعه اسلامی میگذرد.

این مسئول با اعلام اینکه انقلاب، نظام و مردم ما دارای رسالت بزرگی هستند و نمی‌توان آن را نادیده گرفت، تصریح کرد: نگاه هم مظلومان عالم به ایران است و با هر اندوه مردم ایران غمگین و با هر پیشرفتی شاد می‌شوند چرا که مسئولیت همه ما بسیار سنگین است.

وحیدی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم دولت مردمی است یعنی دولت با مردم هیچ فاصله ای نداشته باشد و دولتمردان جز غم مردم غمی نداشته باشند و جز خدمت بدنبال چیزی نمی شود و لازمه اش وفاق و همدلی است.

وی با بیان اینکه حرکت عین تحول است و بدون تفاوت اتفاق نمی افتد، گفت: حرکت و تحول محور مهمی در انقلاب است و انقلاب یعنی یک تحول دائمی در یک بسته بدون تخطی از اصول تعریف شده اما آنچه که مهم است این است همه اینها در یک پیکره واحد به نام منافع مردم تعریف شود.

وزیر کشور با اشاره به اینکه مشکلات ما مشکلات لاینحلی نیست و مهم این است یکپارچه شویم، اظهار کرد: مازندران با این همه ظرفیت نباید منتظر کسی باشد و این شدنی است.

این مسئول با عنوان اینکه نباید از اقتصاد دریا و پرورش ماهیان خاویاری در دریای خزر غافل شویم، گفت: به دشت صادرات ما در این حوزه کاهش یافته است و باید آن را احصاء کنیم.

وحیدی اقتصاد دریا و جنگل، حفظ جنگل و جلوگیری از تغییر کاربری را امری مهم برشمرد و گفت: این ظرفیت‌ها منافع ملی و مردم به شمار می‌آید ومنافع ملی از طریق وفاق اجتماعی و تفاهم و کنارگذاشتن هر سلیقه‌ای حاصل می‌شود.

وی با تاکید براینکه مردم از ما همسویی و یکپارچگی می‌خواهند، گفت: تنظیم بازار از کارهای جدی دولت بوده و استانداران وظیفه دارند این مسئله را پیگیر شود.

وزیر کشور با اعلام اینکه تک تک ما باید پاسخگو باشیم، ادامه داد: امروز دولت با تمام توان در تلاش برای حل مشکلات هستند و کنترل بازار در دستور کار قرار دارد.

این مسئول با بیان اینکه مسئولان باید در قبال کار‌های انجام شده و نشده خود پاسخگو باشند، افزود: توفیق در مدیریت کرونا با همه پیچیدگی‌هایی که دشمن در این راه برای کشور ایجاد کرد، یکی از اتفاقات مثبت بود که باید آن را دنبال کرد.

وحیدی ضمن قدردانی از زحمات احمد حسین زادگان در سه سال مدیریت خود در استانداری مازندران، گفت: حالا دیگر وقت آن رسیده برنامه‌های جهشی خود را ارائه کنیم، این انتظار از استاندار جدید می‌رود که یقینا از کسی که سال‌ها در جبهه بوده و از مدیران توانمند کشور است، بر می‌آید.

وی ادامه داد: استاندار به تنهایی نمی‌تواند بار مدیریت استان را به دوش بکشد، حالا وقت همکاری ملی است که همه مدیران، نمایندگان و خصوصا ائمه جمعه باید به این مدیر جدید کمک کنند، چون مدیریت منابع و مشکلات نیاز به مشورت و همدلی دارد.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: رهبری بار‌ها گوشزد کرد که مسیر ما مسیر مردم سالاری دینی است که با خوانش متفاوت آن در نظام جمهوری اسلامی، کشور به تعالی خواهد رسید.

در پایان این مراسم، حکم انتصاب سید محمود حسینی پور  به عنوان استاندار جدید مازندران قرائت و این حکم توسط وزیر کشور به وی اهدا شد و از تلاش‌های احمد حسین زادگان استاندار سابق تقدیر شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.