کد خبر : 2856
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲
121 views

ابلاغ اجرای پروژه فاضلاب شهری فریدونکنار طی ۳ روز آینده/کمربندی فریدونکنار تا قبل از دهه فجر افتتاح می‌شود

ابلاغ اجرای پروژه فاضلاب شهری فریدونکنار طی ۳ روز آینده/کمربندی فریدونکنار تا قبل از دهه فجر افتتاح می‌شود

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی از ابلاغ اجرای پروژه فاضلاب شهری فریدونکنار تا سه روز آینده خبر داد. به گزارش تیتر شمال؛ علی‌اصغر باقرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما از ابلاغ رسمی برای احداث فاضلاب شهری در فریدونکنار خبر داد و اظهارکرد: طی سه روز آینده اجرای پروژه فاضلاب شهری در

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی از ابلاغ اجرای پروژه فاضلاب شهری فریدونکنار تا سه روز آینده خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ علی‌اصغر باقرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما از ابلاغ رسمی برای احداث فاضلاب شهری در فریدونکنار خبر داد و اظهارکرد: طی سه روز آینده اجرای پروژه فاضلاب شهری در فریدونکنار ابلاغ رسمی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه فریدونکنار حدود ۳۰ سال از داشتن فاضلاب شهری محروم بوده که همین امر مشکلات زیادی اعم از آب‌گرفتگی‌های شدید را در سطح معابر شهری به‌وجود آورده است.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای احداث این پروژه اعتباری در حدود ۸۰۰ میلیارد تومان درنظر گرفته شده است.

باقرزاده همچنین درخصوص وضعیت کمربندی فریدونکنار گفت: پروژه کمربندی فریدونکنار درحال اتمام بوده که به احتمال زیاد تا قبل از دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.