کد خبر : 2891
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
127 views

خسارت 262 میلیارد تومانی سیلاب به بخش‌های زیرساختی و کشاورزی رامسر

خسارت 262 میلیارد تومانی سیلاب به بخش‌های زیرساختی و کشاورزی رامسر

فرماندار رامسر از خسارت 262 میلیارد تومانی سیلاب اخیر به بخش‌های زیرساختی و کشاورزی رامسر خبر داد. به گزارش تیتر شمال؛ محمد آزاد در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان رامسر که با حضور ویدئو کنفرانسی استاندار مازندران برگزار شد، از خسارت 262 میلیارد تومانی سیلاب اخیر به بخش‌های زیرساختی و کشاورزی رامسر خبر داد. وی

فرماندار رامسر از خسارت 262 میلیارد تومانی سیلاب اخیر به بخش‌های زیرساختی و کشاورزی رامسر خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ محمد آزاد در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان رامسر که با حضور ویدئو کنفرانسی استاندار مازندران برگزار شد، از خسارت 262 میلیارد تومانی سیلاب اخیر به بخش‌های زیرساختی و کشاورزی رامسر خبر داد.

وی افزود: از کل خسارات برآورده شده، حدود 242 میلیارد تومان در حوزه راه، 18 میلیارد تومان به تاسیسات گلخانه‌ای، سردهنه‌های کشاورزی و راه‌های بین مزارع و  675 میلیون تومان هم در بخش بناهای مسکونی و  معیشتی  مردم  بوده است.

فرماندار رامسر خاطرنشان کرد: میزان بارندگی ثبت شده در این بازه زمانی در رامسر حدود 422 میلی متر بود.

آزاد بیان کرد: هرچند مقدار بارندگی نسبت به سال 1397 حدود 50 درصد بیشتر بود، اما خرابی‌های برجای مانده بر اثر سیلاب  به خاطر احداث سه سد سرشاخه گیر در نقاط بالا دست و لایروبی رودخانه‌ها بسیار کمتر از سال 1397 بود.

وی اعلام کرد: از آن‌جایی که حدود  17 نقطه شهر مجهز به سیستم پایش تصویری است، با تلاش اعضای ستاد مدیریت بحران و نیز همراهی و همکاری کارگران شهرداری، چهره شهر از آثار برجای مانده از سیل هم اکنون کاملا زدوده شده است.

فرماندار رامسر با اشاره به هشدار هواشناسی مازندران مبنی بر نفوذ سامانه سرد و بارشی از روز سه شنبه هفته جاری در استان و احتمال طغیانی شدن رودخانه‌ها، به اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان توصیه کرد: هر چه زودتر نسبت به لایروبی رودخانه‌ها پس از سیل اخیر اقدام کنند.

آزاد یکی از تبعات بارندگی اخیر و جاری شدن سیلاب را سرریز سد میجران و کدورت آب آشامیدنی مردم رامسر برشمرد و متذکر شد: چنین وضعیتی ممکن است سبب قطعی آب اشامیدنی شهروندان شود که باید در این حوزه تدابیر لازم از هم اکنون اندیشیده شود. ‎

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.