کد خبر : 3108
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
106 views

کریمی: سازمان ملی پسماند در کشور راه اندازی می شود

کریمی: سازمان ملی پسماند در کشور راه اندازی می شود

عضو هیئت رئیسه ملی مجلس با بیان اینکه سازمان ملی پسماند در کشور راه اندازی می شود، گفت: این سازمان با محوریت استان های شمالی فعالیت می کند. به گزارش تیتر شمال؛ علی کریمی فیروزجایی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به دیدار مجمع نمایندگان استان‌های شمالی با رئیس جمهور اظهار داشت: به زودی با

عضو هیئت رئیسه ملی مجلس با بیان اینکه سازمان ملی پسماند در کشور راه اندازی می شود، گفت: این سازمان با محوریت استان های شمالی فعالیت می کند.


به گزارش تیتر شمال؛ علی کریمی فیروزجایی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به دیدار مجمع نمایندگان استان‌های شمالی با رئیس جمهور اظهار داشت: به زودی با دستور رئیس جمهور سازمان ملی پسماند در کشور آغاز به کار خواهد کرد.

وی با اشاره به دیدار عصر پنجشنبه مجامع نمایندگان شمالی بارئیس جمهور افزود: این سازمان ملی با محوریت استان‌های شمالی فعالیت خواهد کرد.

نماینده مردم بابل بحث پسماند را از اولویت‌های نظام مسائل شمال دانست وافزود: تمرکز فعالیت‌های مربوط به این حوزه موجب تسریع مدیریت پسماند خواهد شد.

عضو خانه ملت همچنین از فقدان مکانیزم عادلانه توزیع اعتبارات به عنوان مشکل اساسی یادکرد وافزود: به دستور رئیس جمهور بودجه سال آینده بر اساس عدالت محوری بین استان‌ها توزیع خواهد شد.

کریمی فیروزجایی با تاکید بر عزم قاطع دولت در ساماندهی مشکلات عمده کشور ادامه داد: دولت فعالیت عمده خود را بر روی مسائل اقتصادی متمرکز کرده است.

عضومجمع نمایندگان مازندران با اشاره به رویکرد دولت جدید اظهار کرد: هم افزایی دولت ومجلس در چاره جویی مشکلات اساسی کشور مشهود است.

این مسئول پارلمانی تصریح کرد: مجلس یازدهم برای حل چالش‌های فرهنگی و اقتصادی کشور با همکاری دولت سیزدهم برنامه عملیاتی دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.