کد خبر : 3287
تاریخ انتشار : شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ - ۹:۰۸
174 views

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل استعفای خود را تکذیب کرد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل استعفای خود را تکذیب کرد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل استعفای خود را با انتشار یک پست در صفحه شخصی تکذیب کرد . به گزارش تیتر شمال؛ دکترسید ناصرعمادی پزشک بدون مرز پنجم آبان ماه به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل معرفی شد و در این مدت دستکم دو بار شاهد انتشار خبر استعفایش در فضای مجازی بود که

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل استعفای خود را با انتشار یک پست در صفحه شخصی تکذیب کرد .


به گزارش تیتر شمال؛ دکترسید ناصرعمادی پزشک بدون مرز پنجم آبان ماه به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل معرفی شد و در این مدت دستکم دو بار شاهد انتشار خبر استعفایش در فضای مجازی بود که هربار تکذیب شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل با انتشار یک پست در صفحه شخصی خبر استعفایش  را تکذیب و بر ادامه فعالیت خود در دانشگاه علوم پزشکی بابل تاکید کرد .

دکتر عمادی نوشت : خدا را شاکرم همچون ۶۰ روز گذشته همچنان با قوت و تلاش بیشتر با لطف خدا ، دعای شهدا و مردم و استعانت و یاری همه پرسنل خدوم دانشگاه و دانشجویان عزیز خدمتگزار مردم و دانشگاهیان در دانشگاه علوم پزشکی بابل می باشم .

وی همچنین در این پست برنامه کاری خود در روز جاری را هم اعلام کرد که بعد از جلسه هیات رئیسه و دیدار با تعدادی از دانشجویان  از بیمارستان شهید بهشتی بابل هم بازدید خواهد کرد .
دکتر عمادی اهل قائمشهر و  ۵۵ ساله، متخصص پوست و از جانبازان جنگ تحمیلی است که در سال ۱۳۸۹ نشان ملی ایثار را دریافت کرد.

این پزشک بدون مرز در کشورهای عراق، افغانستان، کنیا، غنا، تانزانیا، زینبابوه، گینه و سومالی فعالیت درمانی بشردوستانه داشته است.

وی در سال ۱۳۶۷ در دانشگاه علوم پزشکی بابل در رشته طب عمومی پذیرفته شد و در سال ۱۳۷۹ در بخش اوراژنس بیمارستان رازی قائمشهر مشغول به کار بود و در همان سال در رشته پوست دانشگاه علوم پزشکی تهران پذیرفته و به ادامه تحصیل پرداخت.

عمادی در سال ۱۳۹۴ همزمان با روز پزشک به عنوان جهادی ترین پزشک کشور به دلیل ارائه خدمات پزشکی در مناطق محروم ایران و نیز خدمت رسانی به آوارگان حمله داعش در کردستان عراق معرفی شد.

دانشگاه علوم پزشکی بابل مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.