کد خبر : 3497
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
143 views

صدور کارت واکسن بدون تزریق آن صحت ندارد

صدور کارت واکسن بدون تزریق آن صحت ندارد

علیرضا رحیم نیا، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: تسلیم کارت ملی افراد بعداز انجام واکسیناسیون انجام می‌شود و با توجه به اینکه همه در نوبت هستند، عملا امکان تخلف وجود ندارد. به گزارش تیتر شمال؛ مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: تسلیم

علیرضا رحیم نیا، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: تسلیم کارت ملی افراد بعداز انجام واکسیناسیون انجام می‌شود و با توجه به اینکه همه در نوبت هستند، عملا امکان تخلف وجود ندارد.


به گزارش تیتر شمال؛ مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: تسلیم کارت ملی افراد بعداز انجام واکسیناسیون انجام می‌شود و با توجه به اینکه همه در نوبت هستند، عملا امکان تخلف وجود ندارد.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، علیرضا رحیم نیا، در واکنش به اظهارنظری درخصوص اینکه افراد وقتی برای واکسیناسیون مراجعه می کنند بعداز ثبت اطلاعات و مشخصاتشان، بدون تزریق واکسن، کارت ملی و کارت واکسن را دریافت کرده و محل را ترک می کنند، پاسخ داد: انجام چنین اقدامی امکان پذیر نیست.
وی افزود: باید توجه کرد که در مراکز واکسیناسیون افراد روی صندلی ها می نشینند و تک تک فراخوانده شده و پیش می روند و واکسیناسیونشان انجام می شود ‌و سپس کارت ملی و کارت واکسن‌شان را دریافت می‌کنند.
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت تصریح کرد: تسلیم کارت ملی افراد بعداز انجام واکسیناسیون انجام می شود و با توجه به اینکه همه در نوبت هستند عملا امکان تخلف وجود ندارد.
انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.