کد خبر : 3491
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
107 views

فرماندار چالوس: پروژه‌های عمرانی در شهرداری‌ها باید پیوست فرهنگی داشته باشد

فرماندار چالوس: پروژه‌های عمرانی در شهرداری‌ها باید پیوست فرهنگی داشته باشد

فرماندار چالوس گفت: شهرداران باید در تمامی طرح های عمرانی ، پیوست فرهنگی را لحاظ کنند. سید رسول حسینی در‍ جلسه پیشگیری از وقوع جرم شهرستان چالوس با اشاره به اینکه مساجد به عنوان مردمی­ ترین و معنوی ترین پایگاه فرهنگی و معنوی و اجتماعی است اظهار کرد: مساجد ظرفیت بالایی برای جلب مشارکت مردمی

فرماندار چالوس گفت: شهرداران باید در تمامی طرح های عمرانی ، پیوست فرهنگی را لحاظ کنند.

سید رسول حسینی در‍ جلسه پیشگیری از وقوع جرم شهرستان چالوس با اشاره به اینکه مساجد به عنوان مردمی­ ترین و معنوی ترین پایگاه فرهنگی و معنوی و اجتماعی است اظهار کرد: مساجد ظرفیت بالایی برای جلب مشارکت مردمی در عرصه های مختلف اجتماعی و فرهنگی در محله و منطقه با هدف پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی است.

وی افزود : باید مساجد را فعال نگه داریم و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را در مساجد گسترش دهیم.

حسینی با بیان اینکه کارهای فرهنگی همیشه نیاز به منبع مالی ندارد اظهار کرد : در مهدکودک ها، مساجد، مدارس و … کارهای فرهنگی انجام شود.

این مسئول تأکید کرد: طرح های عمرانی در شهرداری ها باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

فرماندار چالوس ادامه داد: برای ایام عید نوروز دستگاه های فرهنگی باید برنامه های خوبی در میادین شهر، سواحل و خیابان های سطح شهر ارائه دهند.

در پایان این نشست مواردی از جمله بررسی راهکارهای پیشگیری از ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی با همکاری دستگاه‌های فرهنگی شهرستان و ارائه طرح و برنامه های عملیاتی ، اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سواحل و ساماندهی امور توسط شهرداری و دستگاه‌های فرهنگی در ایام نوروز و رسیدگی به وضعیت سگ‌های بدون صاحب و جمع آوری آنها از سطح شهر توسط شهرداری ها مصوب شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.