کد خبر : 3708
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۷:۵۳
94 views

برف زمستانی محور چالوس را مسدود کرد/انتقال ۱۰۰ خودروی گرفتار به مکان امن

برف زمستانی محور چالوس را مسدود کرد/انتقال ۱۰۰ خودروی گرفتار به مکان امن

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به انسداد محور چالوس باتوجه به شدت بارش برف، گفت: تعداد ۱۰۰ خودرویی که در این مسیر گرفتار شدند، به مکانی امن منتقل شدند. به گزارش تیتر شمال؛ یدالله جهان‌تاب امروز درباره آخرین وضعیت جاده‌های مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به انسداد

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به انسداد محور چالوس باتوجه به شدت بارش برف، گفت: تعداد ۱۰۰ خودرویی که در این مسیر گرفتار شدند، به مکانی امن منتقل شدند.


به گزارش تیتر شمال؛ یدالله جهان‌تاب امروز درباره آخرین وضعیت جاده‌های مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به انسداد محور چالوس باتوجه به شدت بارش برف، اظهار کرد: تعداد ۱۰۰ خودرویی که در این مسیر گرفتار شدند با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ماموران پلیس راه به مکانی امن منتقل شدند.

وی با اشاره به ریزش برف در گردنه‌های محورهای هراز و سوادکوه، گفت: در محورهای ساحلی و همچنین در محور پایین‌دست کیاسر شاهد بارش باران و در ارتفاعات شاهد کاهش دید و مه‌آلودگی هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر تجهیز خودروها به ادوات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ، خاطرنشان کرد: تاکید بر پرهیز از تردد در محورهای کوهستانی است درصورت ضرورت سفر باید خودرو به تجهیزات زمستانی مجهز باشد در غیر این صورت پلیس از تردد خودرو جلوگیری به عمل خواهد آورد.

این مسؤول تصریح کرد: موضوع دیگر رعایت فاصله طولی و همچنین پرهیز از توقف در سطح جاده است؛ به این دلیل که ه  لحظه احتمال ریزش، رانش و سقوط بهمن متصور است.

جهان‌تاب در پایان گفت: لازم است به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس توجه شود تا بتوان سفر ایمنی برای خود و خانواده رقم بزنیم./فارس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.