کد خبر : 3711
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۷:۵۷
137 views

وزیر کار با روحیه انقلابی و جهادی برنامه‌های خوبی در دست اقدام دارد/دولت سیزدهم پیشگام در مبارزه با فساد

وزیر کار با روحیه انقلابی و جهادی برنامه‌های خوبی در دست اقدام دارد/دولت سیزدهم پیشگام در مبارزه با فساد

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از آقای رئیسی باید به خاطر توجه به عناصر تجربه وجوانی در دولت تشکر کرد، گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه با روحیه انقلابی برنامه‌های خوبی در دست اقدام دارد. به گزارش تیتر شمال؛ منصورعلی زارعی کیاپی در گفت وگو با خبرنگار ما در

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از آقای رئیسی باید به خاطر توجه به عناصر تجربه وجوانی در دولت تشکر کرد، گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه با روحیه انقلابی برنامه‌های خوبی در دست اقدام دارد.


به گزارش تیتر شمال؛ منصورعلی زارعی کیاپی در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص عملکرد عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و دیدار اخیر با وزیر اظهار کرد: وزیر کار در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گام‌های مهمی برداشته است.

وی با اشاره به اینکه عبدالملکی جوانان متخصص دلسوز و دارای روحیه انقلابی و جهادی را وارد میدان کار و تلاش برای حل مشکلات مردم کرده است، تصریح کرد: بعد از گذشت سه ماه از استقرار دولت تغییرات باید اساسی و درست صورت گیرد و لذا بکارگیری نیروهای انقلابی همگام با دولت محسوس است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه مردم منتظر اقدامات وزیر کار در زمینه اشتغال هستند، افزود: مردم با وجود نیروهای مردمی و جهادی در بدنه دولت، امید به حل مشکلات شان دارند.

زارعی مبارزه با فساد را یکی از ویژگی‌های برجسته دولت سیزدهم برشمرد و گفت: بازنشستگان، کارکنان و بیمه شدگان تأمین اجتماعی نیاز به حمایت جدی دارند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حضور عبدالملکی در دولت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منشأ تحول و اثرگذاری خواهد شد و این نیاز به زمان دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.