کد خبر : 4780
تاریخ انتشار : شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
159 views

ارسال ۱۱ هزار تن پرتقال شب عید از مازندران به سراسر کشور

ارسال ۱۱ هزار تن پرتقال شب عید از مازندران به سراسر کشور

مدیر تعاون روستایی مازندران با بیان اینکه ۲۸ هزار تن پرتقال شب عید سهمیه سایر استان‌های کشور است، گفت: تا به امروز ۱۱هزار تن به استان‌ها حمل شده و بقیه این سهمیه نیز تا ۲۰ اسفند ماه امسال به استان‌های کشور ارسال می‌شود. به گزارش تیتر شمال؛ سلیمان حاتم‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس

مدیر تعاون روستایی مازندران با بیان اینکه ۲۸ هزار تن پرتقال شب عید سهمیه سایر استان‌های کشور است، گفت: تا به امروز ۱۱هزار تن به استان‌ها حمل شده و بقیه این سهمیه نیز تا ۲۰ اسفند ماه امسال به استان‌های کشور ارسال می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ سلیمان حاتم‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: ۵۰۰ تن سیب و ۴۰۰ تن پرتقال  از ۲۰ اسفند ماه امسال برای میوه شب عید بین مردم استان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۸هزار تن پرتقال شب عید سهمیه سایر استان‌های کشور است، افزود:  تا به امروز ۱۱هزار تن به استان‌ها حمل شده و بقیه این سهمیه نیز تا ۲۰ اسفند ماه امسال به استان‌های کشور ارسال خواهد شد.

مدیر تعاون روستایی مازندران درباره قیمت میوه شب عید در استان‌ها، تصریح کرد: قیمت‌ میوه شب عید براساس تصمیم  کمیته راهبردی میوه شب عید تصمیم‌گیری و اعلام خواهد شد که ۲۰درصد زیر قیمت بازار خواهد بود.

حاتم‌نژاد با اعلام اینکه یکی از مسائل بحث خرید کالاهای ضروری ازطریق سیستم هوشمند و به‌صورت اینترنتی است، گفت: در این زمینه ازطریق شرکت‌های دانش‌بنیان خرید هوشمند از هفته آینده در استان خواهیم داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.