کد خبر : 4783
تاریخ انتشار : شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
161 views

تشدید نظارت بر خبازی‌های مازندران در ایام نوروز/ 1000 تن آراد یارانه‌ای در روستاهای فاقد نانوایی توزیع می‌شود

تشدید نظارت بر خبازی‌های مازندران در ایام نوروز/ 1000 تن آراد یارانه‌ای در روستاهای فاقد نانوایی توزیع می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه یک‌هزار و 20 تن آرد خانه‌پز در 943 روستای فاقد نانوایی برای 36 هزار خانوار توزیع می‌شود؛ گفت: تشدید نظارت و تدوین برنامه کشیک نانوایی‌ها در ایام تعطیلات نوروز از سوی فرمانداران مورد توجه قرار گیرد و با موارد تخلفاتی به شدت برخورد شود. به گزارش

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه یک‌هزار و 20 تن آرد خانه‌پز در 943 روستای فاقد نانوایی برای 36 هزار خانوار توزیع می‌شود؛ گفت: تشدید نظارت و تدوین برنامه کشیک نانوایی‌ها در ایام تعطیلات نوروز از سوی فرمانداران مورد توجه قرار گیرد و با موارد تخلفاتی به شدت برخورد شود.


به گزارش تیتر شمال؛ حسن خیریان‌پور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان استان مازندران که به‌صورت ویدئو کنفرانسی با حضور فرمانداران برگزار شد؛ ضمن تاکید بر تامین به موقع آرد واحدهای خبازی به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی، اظهار کرد: پیش بینی ورود مسافران و سکونت احتمالی جمعیت شناور در ایام تعطیلات نوروز لزوم بازنگری و بررسی سهمیه آرد واحدهای خبازی را با هدف تامین و تسهیل دسترسی به نان به عنوان یک ماده غذایی استراتژیک ضروری می‌کند.

وی خطاب به فرمانداران، گفت: فرمانداران نسبت به برگزاری جلسه کارگروه آرد و نان در ایام پایانی سال به منظور تبیین سیاست‌های ویژه تامین و نظارت بر تولید و عرضه نان اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، خاطرنشان کرد: یک‌هزار و 20 تن آرد خانه‌پز در 943 روستای فاقد نانوایی برای 36 هزار خانوار توزیع می‌شود که لازم است فرمانداران با احصای کد ملی سرپرستان خانوار مشمول دریافت آرد یارانه‌ای از تحویل به موقع آن به خانواده‌های مشمول اطمینان حاصل کنند.

خیریان‌پور بر تشدید نظارت و بازرسی‌ها و تدوین برنامه کشیک نانوایی‌ها در ایام تعطیلات نوروز تاکید کرد و گفت: رعایت ساعت کار، جلوگیری از تعطیلی خودسرانه، گران‌فروشی به بهانه افزودنی‌های معمول بدون رضایت مشتری، کسری چانه، عدم کیفیت نان،عدم حضور مباشر و سایر موارد تخلفاتی به شدت مورد کنترل و بازرسی قرار گرفته و با موارد تخلفاتی به شدت برخورد شود.

وی رعایت نکات بهداشت فردی و محیطی را در واحدهای خبازی را یکی از نکات مورد توجه در بازرسی‌ها عنوان کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، بر پرداخت یارانه دولتی حدود 31 میلیارد تومانی در حوزه آرد و نان در استان اشاره کرد و گفت؛ با اتخاذ تدابیر راهبردی و عملیاتی تاکنون، 200 میلیارد تومان صرفه جویی منابع در استان انجام شد.

خیریان‌پور ضمن تاکید بر اهتمام شعب بانک سپه در استان نسبت به تسریع در پرداخت تسهیلات نوسازی، بهسازی و سرمایه در گردش واحدهای خبازی خواستار توجه و پیگیری فرمانداران برای جذب سهمیه‌های ابلاغی به شهرستان‌ها با هدف انتفاع خبازان از بسته‌های حمایتی دولت شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.