کد خبر : 4794
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
77 views

ناتو بازیگر اصلی و خطاکار در تحولات اخیر ‎روسیه و اوکراین/بی‌عملی آمریکا از ناتوانی و افول است

ناتو بازیگر اصلی و خطاکار در تحولات اخیر ‎روسیه و اوکراین/بی‌عملی آمریکا از ناتوانی و افول است

عضو مجمع نمایندگان مازندران به تاثیر تحریکات ناتو در میدان سیاست اوکراین اشاره کرد و گفت: ناتو بازیگر اصلی و خطاکار در تحولات اخیر ‎روسیه و اوکراین است. به گزارش تیتر شمال؛ غلامرضا شریعتی‌اندراتی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: ناتو ،ائتلافی دفاعی نیست بلکه بازیگر اصلی و خطاکار در تحولات اخیر ‎روسیه و

عضو مجمع نمایندگان مازندران به تاثیر تحریکات ناتو در میدان سیاست اوکراین اشاره کرد و گفت: ناتو بازیگر اصلی و خطاکار در تحولات اخیر ‎روسیه و اوکراین است.


به گزارش تیتر شمال؛ غلامرضا شریعتی‌اندراتی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: ناتو ،ائتلافی دفاعی نیست بلکه بازیگر اصلی و خطاکار در تحولات اخیر ‎روسیه و اوکراین است.

وی بیان کرد: تحریکات ‎ناتو ،سرنوشت میدان سیاست را در ‎اوکراین بعنوان شریک مهم سازمان پیمان آتلانتیک شمالی،مبهم کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ‏در معاهده ‎بوداپست آمریکا و همپیمانان متعهد به حمایت کامل از ‎ اوکراین در مقابل هرگونه تهدیدات نظامی شده اند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: آنان تعهد نمودند که از امنیت و تمامیت ارضی اوکراین درمقابل هرگونه تجاوز حمایت کنند.

شریعتی با اشاره به اینکه کی‌یف به تمام تعهدات خود عمل نمود و آنچه بدست آورد  تقریبا هیج بود، خاطرنشان کرد: ‏درپی استقرار مناسبات جدید روابط بین الملل و جابجایی مرکز ثقل ‎ توازن قوا ، سازمان «پیمان آتلانتیک شمالی» پس از فراز و نشیب بسیار، شاهد بازتعریف ماموریت ، ماهیت و کارکرد خواهد بود.

وی با بیان اینکه یکی از ریشه های درگیری های موجود در اوکراین برگرفته از رویکرد توسعه طلبانه و تحریکات ناتو است، گفت:  شاید اگر تحریکات ناتو نبود ما الان شاهد چنین مشکلاتی در اوکراین نبودیم.

عضو مجمع نمایندگان مازندران بی‌عملی آمریکا را از ناتوانی و افول دانست و اظهار کرد: هژمونی رسانه یعنی اتاق رسانه غرب‌محور از تحرکات ‎ناتو نمی‌گوید، از کودکان ‎یمن و غارت ‎افغانستان از رویاپردازی های حاکمیت اوکراین نمی‌گوید بلکه،تمرکز بر «احتمال ج ج سوم» و قهرمان سازی از آمریکا و ‎سناریوی هالیوودی دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.